آغاز ثبت نام خودروهای BMW و mini ویژه جانبازان

ژیوار

سامانه جانبازی اعلام کرده که جانبازان با 50 تا 69 درصد جانبازی امکان مراجعه به این سایت و ثبت نام برای واردات خودروهای BMW و mini را دارند. البته واردات این خودرو توسط جانبازان به صورت محدود انجام می‌شود. عرضه کننده این خودروها، پرشیا خودرو است.

به گزارش کاماپرس، پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده خودروهای وارداتی، تنها 10 مدل از مینی و بی ام و را در سایت جانبازان موجود کرده است. جانبازان با جانبازی 50 تا 69 درصد می‌توانند در سامانه جانبازی بین مدل‌های بی ام و 120 آی، بی ام و 116آی با موتور 2 هزار سی سی، مینی کوپر با موتور هزار و 500 سی سی انتخاب کنند. جانبازان با جانبازی 70 درصد نیز امکان امکان انتخاب بین مدل‌های مینی، بی ام و 116آی کانتری من و بی ام و ایکس2 را دارند. جانبازان با جانبازی 70 درصد ویژه هم امکان انتخاب از بین مدل‌های بی ام و 318آی، بی ام و ایکس1، بی ام و 220آی و بی ام و ایکس2 با موتور 2 هزار سی سی و ابعاد بزرگ‌تر را خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

سامانه جانبازان به چه منظور فعالیت خود را از سر گرفت؟

سازمان توسعه تجارت در روزهای پایانی مردادماه از بازگشایی سامانه خودروی جانبازانی خبر داد. این سامانه به منظور عملیاتی شدن وعده سازمان توسعه تجارت فعالیت خود را از سر گرفت. براساس وعده سازمان توسعه تجارت ایران، به منظور اجرایی شدن فرآیند ثبت سفارش واردات خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر، در حال حاضر جانبازان واجد شرایط امکان ثبت نام و انتخاب خودرو در سامانه جانبازی را دارند. این سامانه از پنج شنبه هشتم شهریورماه بازگشایی شده و به مدت 10 روز فعال است. جانبازانی که در دوره‌های قبلی ثبت نام انصراف دادند، اکنون امکان انتخاب خودرو و واردات را دارند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز