بررسی نحوه افزایش نرخ تبدیل به کمک سئو و محتوا

ژیوار

علیرضا ابراهیمی، مدیر مجموعه دیجیتالینگ در وبینار «طوفان تابستانی محتوا و سئو» درباره «جعبه ابزار افزایش نرخ تبدیل در وب‌سایت» صحبت می‌کند.

این فعال حوزه بازاریابی محتوایی در گفتگوی کوتاهی با کاماپرس فرایند برگزاری وبینار تشریح کرد و گفت: در این دوره، ما چند پروژه عملی را مورد کنکاش قرار می‌دهیم تا مخاطبان به صورت مصداقی و مستند با نحوه افزایش نرخ تبدیل، آشنا شوند.

علیرضا ابراهیمیان

وی افزود: در خلال کارگاه، چند سایت مرتبط با شرکت‌کنندگان را نیز انتخاب می‌کنیم و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ابراهیمی در ادامه به اهمیت افزایش نرخ تبدیل در کمپین‌های محتوایی و سئو اشاره کرد و گفت: مدیران شرکت‌ها و بازاریابان، اگر به صورت اصولی روی این موضوع تمرکز کنند، می‌توانند از هزینه‌های تبلیغات و نیروی انسانی خود بهره‌های بیشتری کسب کنند.

دریان سفر امید

دومین رویداد طوفان محتوا و سئو از 10 تا 17 شهریورماه به همت مجموعه محتوا مارکتینگ برگزار می‌شود. در بخش اول این رویداد، حامی غفاری و پارسا کاکویی، به ترتیب ردباره «برندسازی و افزایش ورودی‌های فانل با محتوا» و «تولید محتوا بر اساس داستان برند» صحبت می‌کنند. در بخش دوم که به سئو اختصاص دارد، محسن طاووسی، عادل طالبی و ابراهیم حنفی به ترتیب درباره «مهمترین داده‌ها در گوگل آنالیتیکس»، «کلمات کلیدی: شمشیر دولبه سئو» و «کسب درآمد از سئو» به ارائه محتوا می‌پردازند. عماد چابک، مهسا خورشیدی و علی حسینی نیز در همین بخش به ترتیب درباره «برندسازی, خلق هویت قدرتمند و ماندگار در دنیای دیحیتال»، «قواعد الگوریتم‌های گوگل برای ماندن در صدر نتایج» و «ناگفته‌های بهینه‌سازی فنی برای رضایت گوگل» صحبت می‌کنند. فریده فشکی و کارن آهنگری دو سخنران دیگر بخش سئو هستند که درباره «متنی که ترغیب می‌کند و می‌فروشد» و همچنین «چه کال تو اکشنی، نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد» محتوا ارائه می‌دهند.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در بخش سوم که با عنوان «فراتر از سئو؛ رشد انفجاری کسب‌وکار» برگزار می‌شود، تقی مولوی و ندا خالقی درباره «سئوی محتوا در عصر هوش مصنوعی» و «تقویت سئوی سایت با شبکه‌های اجتماعی» صحبت می‌کنند. آخرین بخش این وبینار، پرفورمنس است. علیرضا ابراهیمیان و سینا پورمحمدی در این بخش پایانی به «جعبه ابزار افزایش نرخ تبدیل در وبسایت» و «تاثیر گوگل ادز بر سئو, از خرافات تا واقعیت» می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز