چگونه بدون پرداخت پول نقد پرده بخریم؟

ژیوار

امکان خرید چکی انواع پرده در فروشگاه «پرده ادریس» وجود دارد. این مجموعه شرایط آسان پرداخت را فراهم کرده است و علاوه بر مشاوره حرفه‌ای برای انتخاب پرده، خدمات اندازه‌گیری دقیق، دوخت و نصب را نیز انجام می‌دهد. در فروشگاه ادریس، تمامی هزینه‌های جانبی پرده هم امکان پرداخت قسطی را دارند.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی پرده در پرده ادریس را بررسی می‌کند.

انواع پرده قابل خریداری

از «پرده ادریس» امکان خرید انواع پرده پانچ، پرده زبرا، پرده مینیمال و پرده رومن وجود دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پرده شید پلیسه و پرده شید روله نیز سفارش دهند. پرده کرکره‌ای، پرده سیلوئت و پرده لوردراپه از دیگر نمونه‌های این مجموعه هستند. پیشنهاد خرید پرده ورتیکال، پرده حریر، پرده دکور پلیسه، پرده والان‌دار و پرده آبشاری و هلال‌دار نیز به خریداران داده می‌شود.

برای پذیرایی کدام پرده را بخریم؟

خرید پرده پذیرایی مناسب با سلیقه و دیگر لوازم خانه انجام می‌شود تا با دکور خانه نیز ست باشد. اغلب افراد علاقه دارند که در پرده خانه از کتیبه هم استفاده کنند. همچنین در اکثر خانه‌ها پرده همراه با والان نصب می‌شود. امروزه پرده پذیرایی حریر ساده و یا حریر شیشه‌ای جذابیت بیشتری دارد. همچنین اکثر افراد پرده‌های ساده با رنگ روشن را انتخاب می‌کنند.

دریان سفر امید

از جمله محبوب‌ترین پرده‌ها باید به پرده پذیرایی مدل کلاسیک یا سلطنتی، پرده پذیرایی مدرن و ساده، پرده پذیرایی مدل رومن و پرده پذیرایی مدل پانچ اشاره کرد. همچنین پرده پذیرایی مدل یقه شل، مدل دکور پلیسه، ورتیکال و زبرا یا سیلوئت برای این منظور مناسب هستند.

برای اتاق خواب کدام پرده را بخریم؟

در انتخاب پرده اتاق توصیه شده است که از پارچه‌های کتان استفاده شود، زیرا این نوع پرده امکان ورود نور را کمتر می‌کند و ضخامت بیشتری برای حفظ حریم شخصی دارد. همچنین پرده‌های مخمل و پرده‌های آستردار نیز پیشنهاد می‌شوند. در اغلب موارد افراد برای دوخت پرده اتاق خواب از مدل پلیسه، پانچ و چین دوزی استفاده می‌کنند. همچنین مدل پرده حریر، زبرا و رومن نیز برای اتاق خواب کاربردی هستند.

برای آشپزخانه کدام پرده را بخریم؟

بهترین پرده‌هایی که برای آشپزخانه در نظر گرفته می‌شوند، اغلب مدل پشت دری، هلال دار، کرکره چوبی یا فلزی هستند. البته مدل‌های معروف رومن و زبرا یا شید رول را هم در آشپزخانه می‌توان دید. امکان ترکیب انواع پرده مانند هلال دار و کرکره‌ای نیز برای آشپزخانه وجود دارد. در انتخاب پرده آشپزخانه امکان بیشتری برای افراد وجود دارد که بتوانند از پرده‌های رنگی‌تر استفاده کنند یا طرح‌های خاص‌تری مدنظر داشته باشند.

برای اداره کدام پرده را بخریم؟

در اغلب اداره‌ها می‌توان پرده‌های کرکره‌ای و لوردراپه اسلایدی را دید. همچنین پرده شید اسکرین و شید رول نیز امروزه طرفداران زیادی دارند. از جمله مدل‌های دیگر پرده اداری، مدل زبرا، دی کی یا ورتیکال، شید پلیسه و مدل رومن هستند. پرده سیلوئت و پرده چاپی را هم در این مجموعه‌ها قرار دارند.

بهتر است افرادی که برای اداره پرده خریداری می‌کنند آیتم‌هایی مانند مدیریت گرما و نور، کاربردی بودن و حتی نوع حرکت پرده را بیشتر مد نظر داشته باشند. عموما در محیط‌های کاری تعداد افرادی که از پرده استفاده می‌کنند بیشتر هستند و هر چه قابلیت پرده در تغییر هم بیشتر باشد گزینه مناسب‌تری است.

هزینه خرید پرده به چه شکلی حساب می‌شود؟

در خرید پرده قیمت آن را مطابق با هر 1 متر مربع در نظر می‌گیرند و در نهایت بسته به اندازه‌ای که مشتری نیاز داشته باشد قیمت را در کل اندازه ضرب می‌کنند. قیمت پرده‌ها با یکدیگر فرق دارد و نسبت به متریال، رنگ، شکل و جنس ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشد. حتی در نصب پرده نیز شکل نصب کردن و دوخت انواع پرده با هم فرق می‌کند.

خرید اقساطی پرده از «پرده ادریس»

«پرده ادریس» مجموعه‌ای فعال در زمینه فروش انواع مختلف پرده است که خدماتی مانند دوخت و نصب را هم ارائه می‌دهد. این مجموعه، امکان مشاهده نمونه‌های واقعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین با استفاده از تجهیزات کامل عمل اندازه‌گیری انجام می‌شود و افراد حرفه‌ای به منظور نصب پرده مراجعه می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی پرده و دیدن نمونه‌های این مجموعه، می‌توانید از سایت «پرده ادریس» با آدرس www.pardehedris.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02155882770 و 09123035178 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز