پروفیل z را با کمترین قیمت خریداری کنید

پروفیل Z- کاماپرس
ژیوار

پروفیل z یکی از مقاطع فولادی کاربردی در ساختمان سازی است که نوعی پروفیل باز محسوب می‌شود. این نوع پروفیل توانایی تحمل بار بالایی دارد و به دلیل شکل منحصر به فرد خود امکان اتصال راحت اجزای گوناگون سازه‌ها را فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی ویژگی­‌های پروفیل z چگونگی خرید آن با قیمت مناسب را توضیح داده است.

آشنایی با پروفیل z

پروفیل z یا پرلین z یا پرلین زی نوعی مقطع فولادی است که معمولا برای ساخت تیرچه سقف و دیوار کاربرد دارد. معمولا پروفیل زد بین ورق‌های سقف و ساختمان قرار می­‌گیرد و به عنوان تکیه گاه عمل می‌کند. بررسی‌ها نشان داده که از زمان تولید و عرضه پروفیل z، صنعت ساخت و ساز با تغییرات مثبت زیادی روبه‌­رو شده است. مثلا با به­‌کارگیری پروفیل z وزن سازه‌ها کاهش چشمگیری پیدا کرده و این مزیت سبب شده که بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌وساز به پروفیل z توجه ویژه­ای داشته باشند.

پروفیل زد در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و با گرید 16، 18، 20 و 22 در بازار موجود است و امکان سفارشی‌سازی آن در ابعاد دلخواه نیز وجود دارد.

دریان سفر امید

چگونگی خرید پروفیل z  با قیمت مناسب

قیمت پروفیل z با توجه به ابعاد و اندازه آن متفاوت است و افرادی که قصد خرید این محصول را دارند باید به سراغ معتبرترین برندهای تولیدکننده این محصول بروند، زیرا برندهای معتبر، این پروفیل را با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید و با قیمت ارزان روانه بازار می‌کنند. خرید پروفیل z باید از درگاه­های مطمئن و معتبر انجام شود و از آنجایی که این محصول در ابعاد مختلف عرضه می­شود، متقاضیان باید آن را از واسطه‌ها خرید کنند.

پروفیل زد - کاماپرس

معتبرترین عرضه کننده پروفیل z

«تهران آهن»، برند تجاری شرکت تهران آهن مهر راگا است که از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع آهن‌آلات و مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی آغاز کرد. این مجموعه، انواع پروفیل z را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. خرید پروفیل z از درگاه تهران آهن باعث صرفه‌جویی در هزینه ساخت و ساز می‌شود. این مجموعه علاوه بر ارائه اطلاعات و قیمت روز انواع پروفیل z، عرضه کننده انواع قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی، لوله، سپری، تسمه، ورق‌های روغنی سیاه، رنگی و گالوانیزه، تیرآهن و کلیه مستقلات سوله است.

متقاضیان برای خرید مطمئن پروفیل z یا هر مقطع آهنی و فولادی دیگر می­‌توانند به وبسایت https://tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز