ندا خالقی از تاثیر مارکتینگ بر سئو می گوید

ندا خالقی
ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ندا خالقی در ششمین روز این رویداد به مدت 90 دقیقه درباره تاثیر مارکتینگ بر سئو سخنرانی می‌کند. ندا خالقی با تاکید بر نقش بازاریابی بر بهبود غیر مستقیم رتبه سایت، گفت: من به بررسی این موضوع می‌پردازم که چگونه تبلیغات آنلاین مانند گوگل ادز، فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و برندسازی می‌توانند به افزایش ترافیک مستقیم (Direct Traffic) و جستجوی برند (Branded Search) کمک کرده و در نهایت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو را تسریع کنند.

همچنین به معرفی ابزارهای حرفه‌ای مانند سیمیلار وب (SimilarWeb) و سمراش (SEMrush) می‌پردازم که برای تحلیل عملکرد مارکتینگ و سئو بسیار مؤثر هستند. این ابزارها به کسب‌وکارها امکان می‌دهند تا نتایج فعالیت‌های خود را دقیقاً بسنجند و تأثیر آن‌ها بر سئو را ارزیابی کنند. مباحثی نظیر افزایش آگاهی از برند، تعامل با مشتریان و افزایش ترافیک ارگانیک از طریق جستجوی برند نیز از دیگر موضوعات کلیدی این رویدادها خواهد بود.

خالقی افزود: موفقیت در سئو تنها به بهینه‌سازی داخلی سایت محدود نمی‌شود. مارکتینگ خارجی و فعالیت‌های بازاریابی مانند کمپین‌های تبلیغاتی و حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به مرور زمان تأثیر مثبتی بر اعتبار سایت نزد موتورهای جستجو داشته باشند. برای مثال، افزایش ترافیک مستقیم و ارجاعی از طریق این کمپین‌ها می‌تواند اعتبار و اعتماد به وب‌سایت را بهبود بخشد.

بنا به گفته خالقی، مخاطبان اصلی سخنرانی وی، صاحبان کسب و کارهای آنلاین، استارتاپ‌ها، مدیران مارکتینگ، متخصصان سئو و علاقه مندان به بهبود استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو هستند.

دریان سفر امید

ندا خالقی، بنیان‌گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ وندا است. او در کارنامه خود مدیریت مارکتینگ فروشگاه‌های اینترنتی شاواز و الانزا را هم دارد. او با بیش از ۸ سال تجربه در زمینه مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و سئو، به کسب‌وکارهای مختلف در بهینه‌سازی استراتژی‌های آنلاین کمک کرده است.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، حامی غفاری، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز