5 ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی پرطرفدار در بازار

ژیوار

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی در بازار اغلب همراه با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه می‌شود و با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد. این محصولات در سبک‌های اسپورت طرفداران بیشتری دارند و اکثرا برای استفاده روزمره و ورزشی به کار می‌روند.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی پرطرفدار در بازار را معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی HK9 Ultra 2 Max

این ساعت اچ کی با سیستم عامل‌های اندروید 7 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری است و با ظرفیت باتری 320 میلی آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین این محصول، امکان استفاده از حالت‌های ورزشی مختلف را فراهم می‌کند و سنسورهای گوناگونی مانند روشن شدن صفحه نمایش در زمان بالا بردن دست، در آن به کار رفته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی میبرو A2

این ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی با ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعته و امکان پشتیبانی از 70 حالت ورزشی مختلف ارائه شده است و قابلیت تغییر طرح صفحه‌نمایش در آن وجود دارد. این محصول ضدآب، امکان مکالمه را فراهم می‌کند و با انواع سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگار است. همچنین این ساعت با قابلیت تعویض بند طراحی می‌شود و کاربران زبان فارسی می‌توانند اعلان و پیام خود را به زبان مادری در آن دریافت کنند.

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی Redmi Watch 3 Active

این محصول شیائومی ورژن گلوبال، دارای صفحه نمایش 1.83 اینچی است و مقاومت بالایی در برابر آب نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین ظرفیت باتری در این مدل 289 میلی آمپر ساعت است و استفاده از آن برای کاربرد ورزشی و روزمره طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. این ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی با سیستم عامل اندروید 6 به بالا و آی او اس 12 به بالا سازگاری دارد و امکان تغییر تم با بیش از 200 واچ فیس در آن فراهم شده است.

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی TCH Z40

این ساعت تی سی اچ با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی طراحی شده است و ظرفیت باتری 220 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 5 به بالا و آی او اس 9 به بالا استفاده می‌شود و مقاومت به نسبت خوبی در برابر آب دارد. همچنین این ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی از حالت‌های ورزشی مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توان بند آن را تعویض کرد.

ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی کیسلکت Kr

این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر و آی او اس 11 و بالاتر سازگاری دارد. ظرفیت باتری به کار رفته در این ساعت 280 میلی آمپر ساعت است و در آن 70 حالت ورزشی گوناگون قابل استفاده هستند. این ساعت هوشمند 1 میلیون تومانی تا عمق 1.5 متری آب مقاومت دارد و از 8 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز