ارزان ترین خودرو شاهین در دیوار و شیپور

شاهین جی-کاماپرس
ژیوار

خودرو شاهین از سال 99 توسط شرکت سایپا به بازار عرضه شد. این خودرو به عنوان یکی از سدان‌های قیمت مناسب در میان انتخاب‌های خریداران جای دارد.

کاماپرس در این گزارش 6 مورد از ارزان‌ترین شاهین‌های قیمت‌گذاری شده در دیوار و شیپور را بررسی می‌کند.

خودرو شاهین-کاماپرس

قیمت شاهین کارکرده در دیوار

شاهین G:

یک خودروی شاهین G مدل 1401 به رنگ سفید با قیمت 585 میلیون تومان در دیوار آگهی شده است. بدنه خودرو به رنگ سفید و آسیب آن در حد خط و خشی جزئی است. گیربکس دنده‌ای و خودرو حدودا 25 کیلومتر کارکرد داشته است. همچنین بیمه شخص ثالث آن نیز تا 6 ماه مهلت دارد.

دریان سفر امید

مورد دیگر خودرو شاهین G محصول سال 1401 است به قیمت 635 میلیون تومان فروخته می‌شود. بدنه آن تا حدی آسیب دیده و گیربکس دنده‌ای دارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این شاهین مشکی 11 ماه باقی است.

بیشتر بخوانید:

در میان آگهی‌ها یک خودروی شاهین نقره‌ای رنگ مدل 1400 دیده می‌شود که با قیمت 570 میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو 76 کیلومتر کارکرد داشته و موتور آن سالم است. بدنه خط و خش جزئی دارد، تسمه تایم و تسمه دینام آن نیز تازه تعویض شده است. از مهلت بیمه شخص ثالث هم 5 ماه مانده است.

شاهین جی-کاماپرس

قیمت شاهین کارکرده در شیپور

شاهین 1400 توربو:

یک خودروی شاهین توربو با رنگ سفید به قیمت 559 میلیون تومان در شیپور برای فروش آگهی شده است. بدنه خودرو آسیبی ندیده و سالم است. این شاهین توربو 75 کیلومتر کارکرد دارد و گیربکس آن دنده‌ای است.

شاهین 1400:

در میان آگهی‌ها یک شاهین G نقره‌ای رنگ به قیمت 560 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این خودرو 82 کیلومتر کارکرد داشته و گیربکس آن دنده‌ای است. فرشنده مدعی شده که بدنه خودرو سالم و بدون رنگ است.

شاهین جی 1400:

آخرین مورد یک خودروی شاهین سفید است که با قیمت 553 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدنه خودرو سالم است و در حدود  93 کیلومتر کارکرد دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز