هر آن چه درباره شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه باید بدانید

کیان نور رایانه - کاماپرس
ژیوار

شرکت کیان نور رایانه در سال 1379 به عنوان بخش خارجی طراحی و توسعه شرکت لوگ‌ور آلمان تاسیس شد. این مجموعه با هدف تولید نرم‌افزارهای یک‌پارچه فروشگاهی و همچنین ایجاد همکاری مطمئن و متمرکز با مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد. شرکت کیان نور رایانه در تلاش است که روز به روز خدمات باکیفیت‌تر و بهتری به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی بیشتر شرکت کیان نور رایانه و دستاوردهای آن در طول سال‌های فعالیت پرداخته است.

آغاز فعالیت تا به امروز

شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه فعالیت خود را به عنوان بخش خارجی شرکت آلمانی لوگ‌ور شروع کرد و وظیفه‌ی برنامه‌نویسی LUCAS را به عهده داشت. LUCAS به عنوان پیشرفته‌ترین نرم‌افزار فروشگاهی زنجیره‌ای در اروپا شناخته می‌شد که مبتنی برای فناوری Java ساخته شده بود. در نهایت بعد از موفقیت‌های اولیه نرم‌افزار LUCAS ، در سال 1382 شرکت‌ انگلیسی تورکس ریتیل شرکت لوگ‌‍‌ور و نرم‌افزار LUCAS را خریداری کرد. بعد از این بازه زمانی شرکت تورکس ریتیل این نرم‌افزار را به عنوان محصول استراتژیک خود معرفی کرد.

در بازه‌ی سال‌های 85 تا 89، شرکت کیان نور رایانه با استفاده از دانش فنی در صنعت خرده‌فروشی و بازارهای بین‌المللی، مجموعه نرم‌افزاری جدیدی را تولید کرد. این نرم‌افزار جدید با نام KCMS و یا سیستم جامع مدیریت فروش‌ فروشگاهی کیان عرضه شد. کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار برای ساماندهی و بهینه‌سازی همه‌ی مراحل فروش استفاده کنند. نرم‌افزار KCMS بر اساس استانداردهای بین‌المللی و جدیدترین نیازهای عملیاتی کشور طراحی و پیاده‌سازی شد و در زمینه اتوماسیون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

شرکت کیان نور رایانه در تلاش است که با شناسایی نیازهای روز جوامع‌ فروشگاهی، نرم‌افزار فروشگاهی خود را به طور مدوام و پویا آپدیت کند و توسعه دهد. این مجموعه خدمات پشتیبانی نرم‌افزار خود را به صورت مستمر به مشتریان خود ارائه می‌کند و آن‌ها را در مسیر مدیریت متمرکز هدایت می‌کند. کیان نور رایانه در ادامه‌ی مسیر فعالیت حرفه‌ای خود، نرم‌افزار فروشگاهی خود را توسعه داد و بخش‌های جدیدتری برای اداره‌ی فروشگاهی طراحی کرد. هر یک از بخش‌های این نرم‌افزار کمک زیادی به هدایت و مدیریت فرآیندهای فروش می‌کنند.

دریان سفر امید

در ادامه‌ی فرآیندهای توسعه‌ی نرم‌افزار KCMS، بخش‌هایی مانند کیوسک اطلاع‌رسانی و اتوماسیون انبارداری سیار یا PDA، پرتال تامین‌کنندگان، باشگاه مشتریان و … به نرم‌افزار اضافه شدند. همه‌ی این قسمت‌های توسعه‌یافته به کاربران در مدیریت یکپارچه و سازماندهی مراحل فروش فروشگاهی بر اساس استانداردهای بین‌المللی کمک می‌کنند.

کیان نور رایانه - کاماپرس

خدمات شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه

شرکت نرم‌افزاری کیان نور رایانه، طیف متنوعی از نرم‌افزارهای فروشگاهی را طراحی کرده و فروشگاه‌های بزرگ و یا زنجیره‌ای به منظور مدیریت‌ امن و مطمئن می‌توانند از این نرم‌افزارها استفاده کنند. کلیه‌ی مراحل نصب، راه‌اندازی و آموزش استفاده از نرم‌افزار به عهده این شرکت است. مشتریان می‌توانند از خدمات آموزشی، پشتیبانی نرم‌افزار فروشگاهی کیان و همچنین دریافت نسخه‌های جدید و آپدیت بهره‌مند شوند.

کیان نور رایانه - کاماپرس

مشتریان باسابقه‌ی کیان نور رایانه

تعداد زیادی از مجموعه‌های مختلف فعال در صنایع کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و هایپرهای زنجیره‎‌ای از نرم‌افزار کیان استفاده می‌کنند و به عنوان مشتریان باسابقه این مجموعه شناخته می‌شوند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو، دیلی مارکت، هایپر فامیلی، مینومارت، چرم مشهد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای آرایشی بهداشتی سفیر، فرس و هایپر قدمت چند مورد از سرشناس‌ترین مشتریان شرکت کیان نور رایانه هستند. مجموعه‌ی مینیموم مارکت در افغانستان نیز به عنوان یکی از مشتریان خارجی این مجموعه شناخته می‌شود.

فروشگاه‌های پوشاک ایکات اولین مجموعه‌ای بود که در سال‌های اولیه‌ شکل‌گیری نرم‌افزار کیان، به این مجموعه پیوست. چرم مشهد نیز در سال‌های اولیه فعالیت کیان نور رایانه به این مجموعه پیوست. بسیاری از مجموعه‌های فعال در حوزه صنایع غذایی مانند میهن، مینو، نادی، نادری و نان رضوی نیز از نرم‌افزار کیان برای مدیریت فروشگاهی خود استفاده می‌کنند.

جانبو در حال حاضر بیش از هزار شعبه‌ی فعال در سراسر کشور دارد و از سال 1394 با کیان نور رایانه مشغول به همکاری است. دیلی مارکت فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرد و از همان ابتدا نرم‌افزار کیان را برای مدیریت سراسری شعبه‌های خود انتخاب کرد.

کیان نور رایانه - کاماپرس

تقدیرنامه و افتخارات کیان نور رایانه

شرکت کیان نور رایانه در بازه‌ی سال‌های 1379 تا 1384 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان نرم‌افزار در کشور شناخته می‌شد و همچنین در سال 1388 جایزه‌ برترین نرم‌افزار دانش‌ محور کشور در مسابقات نرم‌افزاری WSA را دریافت کرد. نرم‌افزار کیان به جایزه‌ محصول برتر در جشنواره بین‌المللی جوایز تحقیق و توسعه ایران در سال 1390 دریافت کرد. نرم‌افزار کیان موفق به دریافت برترین نرم‌افزار فروشگاهی در دومین همایش تقدیر و تجلیل از برندهای برتر، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری در سال 1394 شد.

شرکت کیان نور رایانه در ادامه‌ی مسیر فعالیت حرفه‌ای خود در سال 1395 به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌ بنیان کشور شناسایی شد. نرم‌افزار کیان مجددا نشان برتر نرم‌افزارهای فروشگاهی را از همایش تقدیر و تجلیل از برندهای برتر، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری در سال 1398 و 1401 دریافت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان نور رایانه
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز