خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را با وام بخرید

ژیوار

ایران خودرو تولیدکننده انواع محصولات پرفروش بازار است. در حال حاضر این خودروسازی انواع اتومبیل جدید اعم از دنا پلاس توربو اتوماتیک را هم به بازار عرضه کرده که مشتری زیادی دارد. این خودرو نزدیک 1 میلیارد تومان قیمت داشته و خرید آن با وام ممکن است.

به گزارش کاماپرس، خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک به دلیل داشتن امکانات رفاهی و قدرت فنی زیاد مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. این خودرو به دلیل تورم، رشد قیمت زیادی را تجربه کرد تا جایی که طی چند سال اخیر چند 100 میلیون تومان جهش قیمتی داشت. خرید این خودرو با رشد قیمتی گفته شده برای متقاضیان حقیقی کار سختی است، به همین دلیل متقاضیان همیشه به فکر روشی برای خرید آسان آن هستند. در حال حاضر خرید این خودرو با وام از شرکت‌های لیزینگی معتبر یک روش مناسب محسوب می‌شود. شرکت کیان خودرو یکی از شرکت‌های لیزینگی است که شرایط خرید خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال با وام را فراهم کرده است. این شرکت به متقاضیان معادل 50 درصد قیمت خودرو وام می‌دهد و طی مدت زمان 12 یا 24 یا 36 ماه باز پس می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط دنا پلاس توربو اتوماتیک

افرادی که مایل به خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک از مجموعه کیان خودرو در قالب پرداخت وام هستند، باید ابتدا زمان بازپرداخت را مشخص کنند. در صورتی که زمان بازپرداخت 12 ماه تعیین شود، متقاضی باید 613 میلیون و 530 هزار تومان پیش بپردازد و ماهیانه 53 میلیون و 70 هزار تومان قسط بدهد. اگر زمان بازپرداخت 24 ماهه تعیین شود، میزان پیش پرداخت 651 میلیون و 900 هزار تومان بوده و میزان اقساط 30 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه باشد، پیش پرداخت 682 میلیون و 700 هزار تومان بوده و میزان هر قسط به 22 میلیون و 970 هزار تومان خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز