پارسا کاکویی از اهمیت داستان سرایی در کسب و کار می گوید

پارسا کاکویی
ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، پارسا کاکویی در اولین روز این رویداد به مدت 90دقیقه درباره «تولید محتوا بر اساس داستان برند» سخنرانی می‌کند. کاکویی ضمن تاکید بر نقش داستان‌سرایی در موفقیت کمپین‌های محتوایی گفت: من در این برنامه به اهمیت و کارکرد داستان‌سرایی اشاره می‌کنم. همچنین با توجه به اینکه داستان‌سرایی نقش متفاوتی در کسب و کارهای مختلف دارند، به این موضوع می‌پردازیم که کدام کسب و کارها به داستان‌سرایی نیاز بیشتری دارند.

وی در ادامه گفت: در این برنامه ویژگی‌های یک داستان خوب را به تفصیل مرور می‌کنیم و پیش‌نیازهای داستان‌سرایی برای کسب و کارها را شرح می‌دهیم.

کاکویی افزود: با توجه به رشد استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گاه بعضی افراد تصور می‌کنند که طراحی سناریو برای ساخت یک کلیپ، همان داستان‌سرایی است؛ این در حالی است که بین طراحی سناریو و داستان‌سرایی تفاوت بسیار زیادی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: داستانی‌سرایی محدود به فضای مجازی و دیجیتال نیست؛ کسب و کارها حتی در فضای آفلاین هم می‌توانند از این تکنیک بهره بگیرند و اثرگذاری کمپین‌های خود را افزایش دهند.

دریان سفر امید

بنابه گفته کاکویی، مخاطبان اصلی سخنرانی وی، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان محتوا و استراتژیست‌های محتوا هستند.

پارسا کاکویی در سال‌های گذشته به عنوان مجری و مشاور محتوا در حوزه‌های مختلفی از جمله گردشگری، آموزشی و اکوسیستم استارتاپی کشور فعالیت کرده است.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتو و سئو 1403» کارشناسانی از جمله حامی غفاری، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک و فریده فشکی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز