سورپرایز بانک رفاه برای بازنشستگان/ وام 150 میلیونی بدون سپرده گذاری

ژیوار

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از تولید داخلی طرح تسهیلاتی به نام «رفاه کالا» را تدارک دیده است. براساس این طرح وام 150 میلیون تومانی خرید کالا به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. این تسهیلات نیاز به سپرده گذاری ندارد و در قالب کارت اعتباری است.

به گزارش کاماپرس، حقوق بگیران و بازنشستگان بانک رفاه که به نقدینگی برای خرید انواع کالا و محصولات احتیاج دارند، امکان درخواست برای وام 150 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی نیاز ندارد و مشتریان برای دریافت آن باید فیش حقوقی و مدارک هویتی لازم را به بانک ارائه بدهند. مبلغ درج شده در فیش حقوقی مشتریان باید به اندازه‌ای باشد که 60 درصد از کل وام را پوشش بدهد. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. افراد بعد از دریافت این وام امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه کارگران را دارند.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار بانک رفاه کارگران از چه زمانی بود؟

با در نظر داشتن مبلغ وام، نرخ سود و بازپرداخت آن میزان هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار تومان است. مبلغ سود تسهیلات مذکور به 95 میلیون و 222 هزار تومان می‌رسد و وام گیرنده باید در پایان مدت زمان بازپرداخت معادل 195 میلیون و 222 هزار تومان به بانک بپردازد.

دریان سفر امید

بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های دولتی کشور است که از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان ارائه داده و اکنون با داشتن بالغ بر 10 هزار و 701 نیروی انسانی و هزار و 13 شعبه فعال در سراسر کشور به تمام مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز