5 بادی اسپلش ارزان برای باشگاه

بادی اسپلش-کاماپرس
ژیوار

بادی اسپلش ارزان و مناسب برای باشگاه را با قیمتی حدود 130 تا 200 هزار تومان می‌توان خریداری کرد. اغلب این محصولات ماندگاری مناسبی دارند و از نظر عطر و بو می‌توانند بسیاری از افراد را به خود جذب کنند. همچنین بهتر است این بادی اسپلش‌ها حتما بعد از حمام و قبل از باشگاه استفاده شوند. در صورتی‌که ورزشکاران بعد از تعریق، سراغ این محصولات بروند، احتمال اینکه ترکیب تعریق و بوی خوشبوکننده‌ها ناخوشایند باشد، زیاد است.

کاماپرس در این گزارش 5 بادی اسپلش ارزان برای باشگاه را معرفی می‌کند و به بررسی جداگانه هر یک می‌پردازد.

بادی اسپلش ارزان آی پلاس سفید

بادی اسپلش آی پلاس سفید با حجم 200 میلی ارائه شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 135 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، رایحه دلپذیر و جذابی دارد و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. همچنین این خوشبوکننده، از ویتامین سی و ای برای تقویت پوست استفاده می‌کند و ماندگاری بالایی دارد. بهتر است برای استفاده از این محصول، زمان قبل از باشگاه را انتخاب کرد. بعد از حمام، زمانی که هنوز پوست رطوبت دارد، بهترین موقع برای به کار بردن بادی اسپلش است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بادی اسپلش ارزان دنیلو مدل Sensual

این محصول دنیلو با حجم 220 میل و عطر ترنج در اختیار خانم‌ها قرار می‌گیرد و با قیمت 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. تاثیر این خوشبوکننده در نرمی و لطافت پوست بسیار زیاد است و استفاده از آن قبل از باشگاه باعث حس سرزندگی و شادابی می‌شود. این بادی اسپلش عطری گرم و شیرین دارد و تاثیر آن در آبرسانی بدن، قابل ملاحظه است.

بادی اسپلش ارزان تاپ شاپ مدل Lamcome La Via Belle

این خوشبوکننده با حجم 160 میل و بدون هیچ‌گونه حس چسبندگی ارائه می‌شود و قیمتی در حدود 170 هزار تومان دارد. ماندگاری این محصول به نسبت بالا است و در آن امکان التهاب پوستی و حساسیت وجود ندارد. همچنین این خوشبوکننده بدن، تاثیر زیادی در شادابی و رطوبت‌رسانی پوست دارد و در آن رایحه شیرین و گرمی به مشام می‌رسد. این بادی اسپلش برای استفاده در روز و باشگاه گزینه مناسبی است.

بادی اسپلش ارزان هیدرودرم Sweet Temptation

این محصول با رایحه میوه‌ای و جذابی که دارد، در حجم 200 میل با قیمت 165 هزار تومان به فروش می‌رسد. علاوه بر افزایش شادابی پوست، این بادی اسپلش به افزایش انرژی و نشاط نیز کمک می‌کند و تاثیر زیادی در رطوبت‌رسانی پوست دارد. همچنین این محصول حس خنکی را در بدن ایجاد می‌کند و در کمتر شدن میزان تعریق نیز موثر است. این خوشبوکننده با ماندگاری بالایی ارائه می‌شود و به از بین بردن خشکی پوست کمک می‌کند.

بادی اسپلش ارزان لوکر Very s—y

این بادی اسپلش زنانه با حجم 250 میل عرضه می‌شود و با قیمت 225 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ضدحساسیت، علاوه بر پخش بوی مناسب، ماندگاری بالایی نیز دارد و عطر آن شیرین و گرم است. همچنین این محصول، باعث ایجاد لکه روی لباس نمی‌شود و از این جهت نیز علاقه بسیاری از خانم‌های ورزشکار را به خود جلب می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپشاوازهیدرودرم
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز