راهنمای خرید اقساطی خودرو پژو پارس LX

ژیوار

پژو پارس یکی از خودروهای محبوب خانوادگی بازار است که مدل‌های کارکرده آن با قیمت بالای نیم میلیارد تومان و بیشتر در بازار خرید و فروش می‌شود. با توجه به این قیمت متقاضیان واقعی به سختی حتی امکان خریدن مدل کارکرده این خودرو را دارند. با توجه به این شرایط، بعضی شرکت‌های لیزینگی با در نظر گرفتن وام خرید پژو پارس سال، شرایط خرید راحت مدل صفر آن را فراهم کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر خرید نقدی پژو پارس برای مشتریان واقعی کار دشواری شده است. در واقع خریداران حقیقی باید برای خریدن صفر این خودرو حداقل 700 میلیون تومان نقدینگی داشته باشند. حتی خرید مدل‌های دست دوم نیز نقدینگی تقریبا 500 میلیون تومانی احتیاج دارد. افرادی که مایل به داشتن صفر پژو پارس هستند، بهتر است از طرح‌های وامی شرکت‌های لیزینگی استفاده کنند. یکی از شرکت‌هایی که امکان خرید خودرو پژو پارس با وام را فراهم کرده، کیان خودرو است. کیان خودرو 50 درصد از مبلغ خودرو را به صورت وام در نظر گرفته و مدت زمان بازپرداخت آن را 12 تا 36 ماه قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

میزان اقساط وام پژو پارس ال ایکس چقدر است؟

افرادی که خواهان بهره مندی از وام پژو پارس کیان خودرو با بازپرداخت 12 ماهه هستند، باید معادل 493 میلیون و 860 هزار تومان پیش پرداخت داشته و هر ماهه 43 میلیون و 690 هزار تومان قسط بدهند. متقاضیان این وام با بازپرداخت 24 ماهه، باید 524 هزار و 690 تومان پیش پرداخته و ماهیانه 24 میلیون و 620 هزار تومان قسط بپردازند. افرادی که خواهان بهره مندی از این وام با بازپرداخت 36 ماهه هستند، باید 549 میلیون و 310 هزار تومان پیش پرداخت داشته باشند و هر ماهه 18 میلیون و 990 هزار تومان قسط بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز