حضور نیلپر در نمایشگاه کیف و کفش تهران

ژیوار

یازدهمین نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در روز 29 مرداد امسال آغاز شد و در روز یکم شهریور به کار خود پایان داد. اغلب برندهای شناخته شده صنعت چرم و کیف و کفش در نمایشگاه امسال غایب بودند؛ شرکت نیلپر اما با دست پر و با چند محصول جدید به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آمده بود. نیلپر که در بدو امر به‌عنوان سازنده صندلی (به‌ویژه صندلی‌های ادرای) شناخته شد، مدتی است که انواع کیف و چمدان را تحت برند نیلپر توریستر تولید می‌کند.

کاماپرس با حضور در نمایشگاه از نماینده این برند سؤالاتی را درمورد محصولات جدید نیلپر توریستر پرسیده است.

نیلپر-کلملپرس

در ابتدا کمی از محصولات جدید خود بگویید.

حدوداً هفتاد درصد از مواردی که اکنون در سبد محصولات ما قرار دارند امسال ارائه شده‌اند و جدید هستند؛ از جمله ساک ورزشی، کیف اسناد، کراس بادی و غیره.

آیا فقط طراحی این محصولات تازه شده، یا اساساً محصولی با کاربری جدید معرفی کرده‌اید؟

در هر دو بخش نوآوری داشته‌ایم؛ برای مثال ساک ورزشی یا کیف اسناد پیش از این در میان محصولات ما نبودند و از نظر کاربری تازه‌ به حساب می‌آیند. علاوه بر این، طیف رنگی محصولات خود را نیز گسترده‌تر کرده‌ایم. پیش از این تنها در چهار رنگ محصول تولید می‌کردیم و اکنون رنگ‌های دیگری را نیز مانند صورتی و بنفش به رنگ‌های پیش افزوده‌ایم.

دریان سفر امید

فکر میکنید مزیت شما نسبت به رقبایتان چیست؟

کیفیت محصولات، ما را از رقبا متمایز می‌کند، چه از نظر مواد اولیه‌ای که استفاده می‌کنیم و چه از نظر دوخت. برند نیلپر ابتدا کار خود را با ساخت صندلی شروع کرده و سی سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. ما همان کیفیتی را که در ساخت صندلی‌های خود داشتیم برای تولیدات دیگرمان نیز به کار می‌بندیم. در سالن QC (کنترل کیفی) وزنه‌هایی را از کیف‌ها می‌آوریزیم تا بدین ترتیب، استحکام و دوام آن‌ها را بسنجیم. این محصولات تا ماه‌ها تحت آزمایش هستند و مدام بررسی می‌شوند تا از نظر ارگونومی، استاندارد و راحتی بهترین شرایط را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

آیا محصولات نیلپر توریستر را صادر هم می‌کنید؟

بله؛ به‌صورت محدود به کشورهای اطراف ایران.

برنامه‌ای برای گسترش این بازار دارید؟

بله؛ همانطور که اکنون صندلی‌هایمان به کشورهای همسایه و سوریه و عمان صادر می‌شوند، سعی داریم محصولات باروبنه‌ای خود را نیز به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : نیلپر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز