ورود ربات ها به صنعت کافه و رستوران کشور

سپید داینامیک/ کاماپرس
ژیوار

همزمان با برگزاری نمایشگاه هورکا، شرکت‌های زیادی دست به نمایش نوآوری‌ها در صنعت رستوران و کافه‌رستوران‌ زدند؛ شرکت سپید داینامیک یکی از فعالان این حوزه است که برای اولین‌بار اقدام به واردات ربات‌های خدمات و پذیرایی به این صنعت کرده است.

به گزارش کاماپرس، مشروح گفت‌وگو، مدیر فروش سپید داینامیک،با خبرنگار کاماپرس در ادامه آورده شده است:

سپید داینامیک چیست و چه خدماتی ارائه می‌کند؟

محصولات شرکت ما به طور کلی در حوزه رباتیک است و سپید داینامیک واردکننده ربات‌های خدماتی، پذیرایی، آموزشی، صنعتی، بازرسی، همکار و لجستیک است.

با چه محصولاتی به نمایشگاه هورکا آمدید؟

نمایشگاه هورکا مربوط به صنعت رستوران‌داری و کافه‌رستوران است؛ ما ربات‌هایی را برای نمایش به این نمایشگاه آوردیم که بتوانند در این حوزه خدمات ارائه کنند.

سپید داینامیک/ کاماپرس

دریان سفر امید

سپید داینامیک/ کاماپرس

محصولات KettyBOT و PuduBot2 ما برای این نمایشگاه آماده شده‌اند و از آنجا که صفحه‌نمایش دارند، می‌توانند برند را نمایش داده و در کنار آن کار خدماتی همانجام دهند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر، ربات‌های خدماتی و نظافتی ما توان ارائه خدمات تا ۴۰۰ هزار متر را دارند. این ربات‌ها همچنین قابلیت شارژ خودکار را دارند و هر زمان که احساس کنند شارژ رو به اتمام است، خود به خود در محل شاٰرژ خود مستقر می‌شود.

ربات‌های خدماتی و پذیرایی چگونه دسته‌بندی می‌شوند؟

ربات‌های خدمات و پذیرایی ما از نظر کارایی و ظاهری در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. برخی از ربات‌های پذیرایی ما، مانند SwiftBot این قابلیت را دارند که غذا را در صورت دور بودن میز مشتری از میز سرو، گرم نگه دارند.

همزمان با ورود به بازار ایران با چه استقبالی مواجه شدید؟

ما به تازگی در بازار ایران شروع به کار کرده‌ایم؛ اگر نگاهی به بازار خدمات و پذیرایی ایران بیاندازیم، شاهد جایگاه خالی ربات‌ها در آن خواهیم بود. در حال حاضر با هتل تهران مذاکراتی داشته‌ایم و با برخی از فودکورت‌ها نیز همکاری داریم.

انتهای پیام

مرتبط با : سپید داینامیک
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز