کالاهای عجیبی که نسل زد در دیجی کالا جستجو می کنند

دیجی کالا-کاماپرس
ژیوار

دیجی‌کالا لیستی از بیش‌ترین اقلام جست‌وجو شده توسط دو نسل Z و 7 منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، طبق این آمار رتبه‌های اول تا حدی برای دو نسل یکسان است است ولی رتبه‌های آخر تفاوت‌های عمیقی دارند. این لیست با کالاهایی مثل گوشی موبایل، ساعت، اسپیکر و ایرپاد شروع می‌شود اما وقتی به رتبه‌های آخر می‌رسد طیف درخواست‌ها کاملا متحول می‌شود. آمارهای مرتبط با هشت کالای اول را می‌شود منطقی تلقی کرد از آن رو که این قبیل کالاها به عنوان نیازهای همیشگی مطرح هستند یا به تعبیری، از نیازهای مشترک افراد برخواسته‌اند. اقلامی که در هر بازه زمانی حتی بدون قصد خرید اشخاص را مجاب می‌کنند تا برای رفع کنجکاوی تغییرات قیمتی آن‌ها را دنبال کنند.

آنطور که دیجی کالا در گزارش سالانه خود آورده است آخرین رتبه جست‌وجو برای نسل 7 روغن موتور و برای نسل Z کاندوم است. این تفاوت‌ها نشان‌دهنده یک شکاف نسلی عمیق در جامعه است که حکایت از یک جهش فرهنگی دارد. این جهش برخواسته از تغییر بزرگی در آمار و ارقام ازدواج در ایران است که به افزایش سن ازدواج ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

دیجی‌کالا به عنوان پلتفرم آنلاین خرید و عرضه محصول در سال 1385 توسط برادران محمدی پایه‌گذاری شد. این پلتفرم به مرور توانست جایگاه خود را در میان افراد پیدا کند و شناخته شود. سازمان اصلی این شرکت در ابتدا تنها 5 نفر نیرو داشت که در سال 1397 توانست به بیش از 2200 نفر برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز