چگونه بهترین لیترشمار را برای حرفه خود انتخاب کنیم؟

لیترشمار - کاماپرس
ژیوار

استفاده از لیترشمار در صنایع مختلف موجب بهبود دقت و وضوح در اندازه‌گیری و در نتیجه افزایش عملکرد و بازدهی می‌شود. لیترشمار وسیله‌ای برای اندازه‌گیری حجم و یا جرم گاز و مایع است. بسته به صنایع مختلف این دستگاه با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود با این حال وظیفه اصلی تمامی لیترشمارها اندازه‌گیری است. بدیهی است که لیترشمارها اندازه‌گیری را به صورت دقیق انجام می‌دهند اما در هر نوع امکان خطا در داده‌ها وجود دارد.

از لیترشمار در کدام صنایع استفاده می‌شود؟

لیترشمارها کاربرد ویژه‌ای در صنایع مختلف داشته و استفاده از آن‌ها در وجوه مختلف و به منظور محاسبه دقیق الزامی است. استفاده از دستگاه لیترشمار در اندازه‌گیری دقیق جریان فاضلاب به جلوگیری از گرفتگی در سیستم‌های دارای لجن و پساب مایع نیز بسیار کمک می‌کند. هم‌چنین از لیترشمار برای مدیریت تولید و اطمینان از تامین انرژی کافی در صنایعی همچون نفت و گاز استفاده شده تا جریان‌ها فارغ از طول مسیر و خط لوله اندازه‌گیری شود.

لیترشمار - کاماپرس

انتخاب بهترین لیترشمار

لیترشمار انواع مختلفی داشته که هرکدام برای کاربردها  و صنایع مختلف مناسب است. پیش از خرید لیترشمار ابتدا بهتر است اولویت‌ها را مشخص کرده و سپس دستگاهی مناسب را انتخاب کنید. مواردی مانند نیاز به جریان کم یا فشار و دمای بالا و درجه دقت کمک می‌کند تا درک روشنی از نیازها و در نتیجه بهترین انتخاب را داشته باشید.

به طور حتم درجه دقتی که مشاغل و صنایع به آن نیاز دارند متفاوت خواهد بود با این حال هرچه دقت لیترشمار مانند لیترشمار دیجیتال بالاتر باشد به طبع ارزش خرید آن نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به سطوح مختلف دقت و دیگر موارد انتخاب بهترین لیترشمار می‌تواند چالش برانگیز باشد در این صورت صحبت با کارشناسان و یا خواندن نظرات مختلف در رسانه‌های اجتماعی کمک ویژه‌ای به خریداران می‌کند.

دریان سفر امید

مزیت استفاده از لیترشمار در صنایع مختلف

استفاده از لیترشمار در صنایع مختلف به شناسایی نشت در خطوط لوله، به حداقل رساندن ضایعات و آسیب‌های محیطی کمک کند. هم‌چنین استفاده از این دستگاه به جلوگیری از فشار بیش از حد در خطوط لوله کمک کرده و باعث حفظ نرخ جریان مناسب برای خنک سازی در فرآیندهای صنعتی می‌شود. لیترشمارها به می‌توانند میزان انتشار، تخلیه پساب و مصرف آب را اندازه‌گیری کرده و به صنایع کمک کنند تا مطابق قوانین زیست محیطی فعالیت کنند.

لیترشمار - کاماپرس

انواع لیترشمار

به طور کلی لیترشمارها به دو دسته مکانیکی و دیجیتال تقسیم می‌شوند. لیترشمار دیجیتال بهترین انتخاب برای صنایعی است که به دقت و حساسیت بالا در اندازه‌گیری نیاز داشته و بودجه بیشتری نیز دارند. انواع لیترشمارها با توجه به میزان غلظت برای بنزین و گازوئیل مورد استفاده قرار گرفته و تا سه و یا چهار رقم اندازه‌گیری را نشان می‌دهد.

خرید لیترشمار از ایران صنعت گروپ

هزینه خرید لیترشمار با توجه به برند، طول عمر و کیفیت و کاربردهای متنوع آن متفاوت خواهد بود. با این حال خرید بهترین لیترشمار با بالاترین کیفیت در طول زمان هزینه‌های مربوط به عدم وجود دستگاه و یا کیفیت کم آن را از بین می‌برد. افراد برای خرید انواع لیترشمار دیجیتال و مکانیکی با بهترین کیفیت می‌توانند با ایران صنعت گروپ در تماس باشند. ایران صنعت گروپ وارد کننده انواع تجهیزات صنعتی و پتروشیمی بوده و کلیه تجهیزات را با بهترین قیمت در اختیار فعالان حوزه‌های مختلف قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت خرید لیترشمار و دریافت مشاوره می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.iransanatgroup.com مراجعه کرده و یا با شماره 09202774598 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز