آشنایی با جارو صنعتی و کارکردهای آن

جاروصنعتی - کاماپرس
ژیوار

نظافت و تمیز نگه داشتن محیط در بسیاری از شرکت‌ها و محیط‌های کاری بزرگ ضروری و در عین حال دشوار است. استفاده از روش‌های قدیمی و سنتی تمیز کردن برای این محیط‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ نیست و نیازمند صرف زمان و نیروی انسانی زیاد است. جارو صنعتی، یکی از جلوبندهای مینی لودر بابکت است که با اتصال به جلوبند مینی لودر بابکت امکان تمیز کردن آسان و بدون دردسر محیط‌های صنعتی در زمان کوتاه را فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکاتی درباره جارو صنعتی بابکت و تراکتور پرداخته است.

قابلیت های جارو صنعتی

جارو صنعتی بابکت قابلیت اتصال به قسمت‌های جلو و عقب تراکتور، مینی لودر بابکت، لیفتراک و بیل بکهو را دارد. این جارو صنعتی، یکی از بهترین وسیله‌ها برای جمع‌آوری زباله‌های صنعتی در محیط‌های بزرگ و کارخانه‌ای است و به دلیل داشتن مانور عملیاتی بالا و قدرت زیاد می‌تواند کارکرد ایده‌آلی از خود به نمایش بگذارد.

این جارو صنعتی برای جمع‌آوری سنگ و پودر سنگ، چوب و برگ و گنداله‌های معدنی مناسب است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی محیط‌های بزرگ را بدون نیاز به صرف انرژی زیاد تمیز کند. قدرت عملیاتی این جارو صنعتی باعث شده که بسیاری از مجموعه‌های بزرگ مانند ارتش، سپاه و شهرداری اقدام به تهیه آن و استفاده از آن برای جمع‌آوری زباله‌ها از خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها کنند.

وزن این جارو و متعلقات بدون بار آن 350 کیوگرم است و طول آن بدون بغل­زن 210 سانتی‌متر است. این جارو صنتعتی دارای 40 عدد برس پلاستیکی به قطر 55 سانتی‌متر است. این دستگاه قابلیت اتصال به تراکتور و مینی لودر به صورت پشت بند را دارد و با احتساب کارکرد بغل‌زن، عرض آن به 250 سانتی‌متر می‌رسد. چرخ‌های قابل تنظیم این جارو صنعتی باعث می‌شود که فشار و وزن زیادی به برس‌ها وارد نشود و به همین دلیل باعث افزایش طول عمر و دوام دستگاه می‌شود. همچنین می‌توان این چرخ‌ها را برای میزان برخورد برس با زمین تنظیم کرد. بعد از مصرف برس و کمتر شدن قطر آن، جارو به وسیله‌ها چرخ‌ها رگلاژ می‌شود و باعث استفاده حداکثری از برس می‌شود.

دریان سفر امید

مزیت های استفاده از جارو صنعتی

جارو صنعتی قابلیت اتصال به قسمت مال‌بند تراکتور را دارد و به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالا، معمولا با گذشت زمان فرسوده نمی‌شود و نیازی به تعمیر ندارد. جارو صنعتی‌ 190 سانتی‌متری از محبوبیت‌ بیشتری برخوردار است، زیرا به اندازه عرض تراکتور بوده و به راننده امکان حرکت تا نزدیکی دیواره‌ها و جدول‌ها را می‌­دهد؛ با این حال، جاروهای 210 سانتی‌متری نیز قابلیت‌های زیادی دارند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این جاروها سرعت بیشتری در نظافت کردن محیط دارند. جارو صنعتی بیشترین کاربرد را در کشاورزی، دامداری، جنگلداری و راهسازی و پاکسازی محیط‌های کارخانه‌ای دارد. یکی دیگر از مزیت‌های جارو صنعتی، قابلیت پاکسازی است که باعث می‌شود کوچک‌ترین آشغال و ذره‌ای در محیط باقی نماند و به همین دلیل می‌توان از آن‌ برای پاکسازی محیط‌های حساس استفاده کرد.

جارو صنعتی تولید داخلی

در گذشته به دلیل وارداتی بودن جاروهای صنعتی، بسیاری از مشاغل مجبور بودند هزینه‌های زیادی برای خرید آن بپردازند، زیرا وارداتی بودن محصول باعث می‌شد که قیمت آن تا حد زیادی متاثر از نرخ ارز و دلار باشد. جارو صنعتی به صورت قطعات قابل اتصال به تراکتور یا مینی لودر تولید می‌شود و با توجه به تولید نمونه‌های ایرانی، امکان استفاده از محصول باکیفیت و قیمت مناسب‌تر برای کاربران فراهم شده است؛ ضمن اینکه دسترسی به نمونه‌های ایرانی راحت‌تر است. بابکت‌های ایرانی با برند «فوریوز» تولید می‌شود.

جاروصنعتی - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تارا بابکت
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز