7 نکته تضمینی برای یک اپلای موفق

اپلای موفق-کاماپرس
ژیوار

اقدام برای درخواست پذیرش تحصیلی شامل نکات متنوعی می‌شود که 7 مورد آن‌ها را دانشگاه بیرمنگام انگلستان به عنوان یکی از مقاصد دانشجوهای مهاجر در یک مقاله‌ی کوتاه توضیح داده است.

به گزارش کاماپرس، رعایت این چند نکته می‌تواند در مسیر مهاجرت تحصیلی موثر واقع شود.

نشان دادن یک تصویر خوب از خود

انگیزه‌نامه افراد باید تصویر کاملی از آن‌ها ارائه کند به طوری که شامل تمام تجربیات، علایق و مهارت‌هایشان شود. بازگو کردن نکات مثبتی که حضور شخص برای دانشگاه و دوره ی مد نظر به وجود می‌آورد کمک می‌کند تا دانشگاه بتواند ویژگی‌های منحصر به فرد دانشجو را تشخیص دهد.

فراتر از مدارک تحصیلی

مدارک تحصیلی تنها بخشی از رزومه‌ای است که به عنوان معرفی‌نامه شخص به دست متخصصان می‌رسد. پس درخواست‌کننده علاوه بر نام بردن از این مدارک باید ویژگی‌های شخصیتی خود را بازگو کند تا نشان داده شود چه آورده‌هایی برای دوره‌ مدنظر خود خواهد داشت. تجربیات و مهارت‌هایی که دارد را توضیح دهد حتی اگر در حد چند هفته کارآموزی نیمه وقت بوده است.

تحقیق کردن در رابطه با محل تحصیل

دانشجو باید اطلاعات کاملی از دور‌ه‌ درخواست شده خود کسب کند و شهر محل تحصیلش را کامل بشناسد تا بتواند به این سوال پاسخ دهد که به چه علتی برای دوره‌ مدنظر اقدام کرده است.

دریان سفر امید

تجربه‌ کار در مرتبط

فضاهای کاری همواره تجربیات ارزنده و تازه‌ای دارند به همین علت اگر شخص تجربه‌ی کارآموزی یا مانند آن را داشته باید آن را ضمیمه توضیحات خود کند و ارتباط آن را با رشته و دوره‌ مدنظر خود روشن سازد.

علاقه به موضوعات انتخاب شده

درخواست‌ دانشجو باید طوری باشد که دانشگاه از علاقه‌ی او نسبت به موضوع انتخاب شده مطئن شود، پس پاسخ‌ پرسش‌های مصاحبه باید بازتاب کاملی از این مسئله باشد. اگر فرد برای چندین دوره مشابه درخواست داده‌ ملزم است توضیح دهد چگونه آن‌ها به یک‌دیگر مرتبط هستند و این کار به چه علتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

داشتن تصور منطقی از آینده

شخص باید درباره‌ این‌که امیدوار است در آینده چه اقداماتی مرتبط با دوره‌ مدنظر انجام دهد صحبت کند تا افکار و علایق خود را نشان دهد.

واضح نویسی انگیزه‌نامه

انگیزه‌نامه باید نوشتاری منسجم و واضح داشته باشد تا نشان دهد انگیزه و تعهد شخص به حوزه تحصیلی انتخاب شده به چه میزان است. این نوشته یک نامه اداری است پس نوشتار آن باید متفاوت و مرتبط باشد.

دانشگاه بیرمنگام-کاماپرس

دانشگاه بیرمنگام یک از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های دولتی واقع در شهر بیرمنگام بریتانیا است. این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2017 رتبه 13 را در انگلستان به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز