امن ترین صرافی ارز دیجیتال آنلاین ایرانی کدام است؟

ژیوار

معامله گران رمزارزی از طریق صرافی ارز دیجیتال امکان خرید و فروش دارند. هر معامله گری، اعم از تازه کار و باسابقه، باید قبل از شروع معاملات بهترین و امن‌ترین صرافی رمزارزی را انتخاب کنند. زیرا معامله گران سرمایه زیاد و اطلاعات هویتی خود را به صرافی منتقل می‌کنند، برای همین انتخاب بهترین و امن‌ترین نوع آن‌ها حائز اهمیت است.

به گزارش کاماپرس، معامله گران به منظور انجام معاملات درست و امن باید سابقه و اخبار صرافی رمزارزی را مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی را درباره نحوه معاملات آن به دست آورند. بررسی تاریخچه هر صرافی و اقداماتی که در آن برای افزایش ضریب امنیتی انجام می‌شود، به انتخاب بهترین نوع صرافی‌ها کمک می‌کند. در ادامه تعدادی از صرافی‌های معتبر رمزارزی معرفی خواهند شد؛

بیشتر بخوانید:

بیت پین در صدر جدول

طبق نظرسنجی انجام شده از 2 هزار و 90 کاربر خانه سرمایه، صرافی بیت پین در صدر جدول امن‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایران قرار دارد. بیت پین یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که علاوه بر ارائه ابزارها و خدمات کاربردی، امکان خرید آسان و ترید با پلتفرم حرفه‌ای برای انجام معاملات رمزارزی و تهیه کارت هدیه ارزدیجیتال را فراهم کرده است.

دریان سفر امید

 قیمت‌های لحظه‌ای را در بیت 24 ببینید

براساس همین نظرسنجی، صرافی بیت 24 دومین صرافی امن رمزارزی ایران است. این درگاه رمزنگاری شده امن خدماتی مانند قیمت‌های لحظه‌ای رمزارزهای مختلف، تخفیفات روی خدمات مختلف، پشتیبانی ارزهای دیجیتال محبوب، پشتیبانی 24 ساعته، بازار معاملات حرفه‌ای، تسویه آنی و … را ارائه می‌دهد.

آبان تتر با ویژگی‌های خاص

سومین صرافی امن رمزارزی به انتخاب کاربران خانه سرمایه، آبان تتر است. این درگاه امن به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مثل رابط کاربری آسان، امکان انجام کارآمد فعالیت‌های اقتصادی مانند خرید و فروش رمزارزهای معتبر، تنوع ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده و … مورد توجه مشتریان ایرانی زیادی قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : حسینی فایننس
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز