رهن آپارتمان 100 متری در نازی آباد تهران چقدر تمام می شود؟

اجاره نازی آباد_کاماپرس
ژیوار

افزایش قیمت اجاره خانه در سال‌های اخیر روند چشمگیری داشته و دراین‌بین مناطق جنوبی شهر هم بی‌نصیب نمانده‌اند. نازی‌آباد ازجمله مناطقی است که قیمت‌های بالا و طرفداران زیادی در بخش جنوبی شهر دارد.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین قیمت‌های رهن و اجاره آپارتمان‌های 100 متری در این منطقه را بررسی کرده است.

آپارتمان نوساز مرتضی گرد

100 متر آپارتمان ساخت سال 1401 در محله مرتضی گرد برای رهن گذاشته‌شده که دو اتاق‌خواب دارد. این ملک دوساله تخلیه و کلید نخورده در حد نوساز است و شما با 400 میلیون تومان رهن در کنار ماهی 100 هزار تومان اجاره می‌توانید این خانه را داشته باشید. ساختمان 7 طبقه و دارای آسانسور بوده و خانه موردنظر در طبقه پنجم قرار دارد. علاوه بر این انباری و پارکینگ هم خواهید داشت. در این واحد پاسیو شخصی و گاز رومیزی هم وجود دارد و سیستم گرمایش آن پکیج و شوفاژ و برای سرمایش از کولرگازی استفاده‌شده است.

۱۱۰ متری دو خواب در نازی آباد

شما برای اجاره این واحد باید 300 میلیون تومان پول پیش پرداخت کنید و ماهی 25 میلیون تومان هم اجاره دارید. این ساختمان ازنظر محلی در منطقه‌ای ساکت و دنج واقع‌شده ولی فاقد پارکینگ است البته در کوچه جای پارک کافی خواهید داشت. این ملک که سال 1399 ساخته‌شده در طبقه اول بوده و نیازی به استفاده از آسانسور نیست. این ساختمان خلوت و تک‌واحدی انباری هم دارد.

۱۰۰ متر فول بازسازی هزار دستگاه (هیلا)

یک واحد آپارتمان واقع در هزار دستگاه (مجتمع هیلا) در طبقه سوم برای اجاره آگهی شده است. این واحد 2 خوابه را فول بازسازی کرده‌اند چون ساختمان بسیار قدیمی و ساخته سال 1375 است. پنجره‌ها دوجداره هستند و گرمایش واحد پکیج و رادیاتور است. از دیگر ویژگی‌های این واحد آیفون تصویری به همراه آنتن مرکزی و دوربین مداربسته اعلام‌شده همچنین داشتن کابینت‌های فراوان ام دی آف از دیگر مزایای اجاره کردن این خانه است. داشتن آسانسور برای این واحد در طبقه سوم بسیار کاربردی خواهد بود ولی ملک فاقد انباری است. برای ماشین هم پارکینگ در نظر گرفته‌اند. قیمت این خانه 370 میلیون تومان رهن به همراه ماهی 14 میلیون و 500 هزار تومان اجاره است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

۹۸ متر ۲ خواب کلید نخورده

یک ساختمان نوساز در محله نازی‌آباد با 1 میلیارد تومان قابل رهن کردن کامل است. ساختمان مزایای زیادی دارد و تنها مشکل آن نبودن انباری است. برای هر واحد 2 بالکن کاربردی در نظر گرفته‌اند علاوه بر این پارکینگ و آسانسور هم دارد. طبقه ششم این مجتمع ۳۲ واحدی که شمالی و رو به کوچه و آفتاب‌گیر است برای اجاره آگهی کرده‌اند. ساختمان دارای سیستم تهویه و آنتن مرکزی همچنین 2 لاین آسانسور و ۲ لاین راه‌پله است. داخل واحد آشپزخانه اوپن با کابینت‌های تایلندی کارشده، پکیج، رادیاتور، کولرآبی کنترلی, هود، اجاق رومیزی، نور مخفی سقف‌ها و آیفون تصویری از دیگر مزایای این ساختمان است. سیستم اعلام و اطفای حریق داخل واحدها، آینه‌کاری شدن سرویس‌ها و حمام نیز در این ساختمان جلب‌توجه می‌کند. دیوارها ضد زلزله هستند و کرکره‌های برقی در ورودی پارکینگ‌ها قرارگرفته‌اند.

نازی آباد اجاره_کاماپرس

آپارتمان ۱۱۰ متری بدون آسانسور

این واحد در طبقه سوم ساختمان است و نداشتن آسانسور از بزرگ‌ترین مشکلات آن خواهد بود. خانه کمی قدیمی و ساخت سال 1383 است که دو اتاق‌خواب دارد. کف واحد سرامیک کارشده و کابینت‌های ام دی اف در آشپزخانه قرار دارد. روشنایی خانه بسیار خوب و مزیت این واحد امکان تمدید اجاره برای سال‌های متوالی است. اتاق‌ها مجهز به کمد دیواری هستند و ساختمان پارکینگ و انباری هم دارد. قیمت رهن کامل این واحد 850 میلیون تومان است اما قابل‌تبدیل به 700 میلیون تومان رهن همراه با 4 میلیون و 500 هزار تومان اجاره هم هست.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز