تاک ؛ آب میوه گازدار بهنوش در راه است

بهنوش- کاماپرس
ژیوار

شرکت بهنوش با ایجاد ظرفیت جدید در تولید محصول انرژی‌زا و عرضه‌ یک طعم تازه بازار نوشیدنی‌های ایران را به رقابت تازه‌ای دعوت کرد.

مسئول روابط عمومی این شرکت در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران، در گفت‌وگویی با کاماپرس گفت: طعم جدیدی که قرار است روانه بازارها شود آبمیوه گازدار انار به نام تاک است که در سه نوع متفاوت پت یک لیتری، قوطی و شیشه عرضه خواهد شد. این آبمیوه با طی کردن فرآیند نیازسنجی وارد بازار می‌شود تا فرصت‌های صادراتی را از آن خود کند.

او همچنین ادامه داد که نوشیدنی انرژی‌زا نیز با اندازه‌ای جدید امروز ـسی‌ویکم شهریورـ در این نمایشگاه  رونمایی شد.

بهنوش به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده ماءالشعیر در ایران شناخته می‌شود. شروع فعالیت صنعتی این شرکت در سال 1345 با نام مالتای بود که توانست بعد از انقلاب اسلامی موجودیت خود را حفظ کند و با تغییر نام تجاری بهنوش به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

این شرکت با فرآوری طبیعی مالت توانسته بسیاری از استانداردهای جهانی را کسب کند. بهنوش با داشتن 9 کارخانه و 18 خط تولید، انواع نوشیدنی‌ها را تولید می‌کند و در چهار ماهه نخست سال 1403، رکورد صادرات را از آن خود کرده و به‌عنوان نامی موفق در عرضه تجارت خارجی حضور یافت.

نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها فرصتی است تا شرکت‌های قدیمی و باسابقه در شکلی نو محصولات خود را عرضه کنند؛ اما در این میان غیبت نام‌های بزرگی مانند دامداران، سن‌ایچ، خوشگوار و رامک بحث‌برانگیز است. این نمایشگاه از ساعت ۸ الی 15 در سالن‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تا پنجشنبه یکم شهریور ماه 1403 برقرار است.

انتهای پیام

مرتبط با : بهنوش
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز