کرایه خودروهای لاکچری در تهران چند؟

پورشه - کاماپرس
ژیوار

کرایه خودروهای وارداتی تا پیش از این در مقاصد گردشگری مانند کیش رونق داشت اما اکنون بازار آن در پایتخت نیز رونق یافته و درآمد خوبی نصیب فعالان این حوزه می‌کند. به عنوان مثال هزینه اجاره یک روز خودرو لاکچری مانند پورشه پانامرا یا کرایسلر حتی به 15 و یا 25 میلیون تومان هم می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش نرخ کرایه خودروهای لاکچری در تهران را بررسی می‌کند.

قیمت اجاره خودرو لوکس

قیمت کرایه خودرو کرایسلر ۲۰۰ برای یک روز از ۲۵ میلیون تومان شروع می‌شود. اما اگر بخواهید کوروت C7 سوار شوید باید ۵۰ میلیون تومان بپردازید. هزینه یک روز سوار شدن دوج چلنجر SRT از ۲۰ میلیون تومان و برای فورد موستانگ شلبی از ۲۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

برای خودروی آلمانی معروف دنیا یعنی  بی‌ام‌و 528 روزانه ۵ میلیون تومان باید بپردازید. قیمت کرایه بنز ای 200 از ۱۰ میلیون تومان و لکسوس RX350از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

همچنین اجاره روزانه پورشه پانامرا روزانه ۱۵ میلیون تومان است.

دریان سفر امید

کرایه اتومبیل برای عروسی

برای فیلمبرداری، عکاسی و داشتن یک مراسم رویایی اتومبیل‌هایی مانند پورشه انتخاب ایده‌آلی به نظر می‌رسد؛  انواع خودروهای لوکس توسط آژانس‌های کرایه خودروی معتبر به عروس و دامادها اجاره داده می‌شود، معمولا بیشترین دلیل تقاضا برای کرایه اتومبیل‌های لاکچری، مراسم عروسی است. زوج‌های جوان در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت کرایه چندروز، ماه عسل رویایی خود را نیز با یک اتومبیل لوکس تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

 دارندگان خودروهای لوکس به راحتی می‌توانند از طریق کرایه اتومبیل خود کسب درآمد کنند. کرایه ۱۰ ساعته پورشه ماکان بیش از 16 میلیون تومان است. دارندگان خودروی بنز کلاس اس نیز روزانه  ۸ تا 9 میلیون تومان از کرایه این خودرو دریافت می‌کنند.

پورشه سواری - کاماپرس

شروط اجاره خودرو در بازار

  • داشتن حداقل ۱۹ سال
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • ارائه چک یا سفته به مبلغ قیمت خودروی مورد اجاره
  • مدارک احراز سکونت یا اشتغال
  • آژانس‌های کرایه خودرو مبلغی را به عنوان خلافی راهنمایی و رانندگی دریافت می‌کنند که بعد از یک بازه زمانی حدودا ۷۰ روزه به مشتری بازگردانده می‌شود.
  • برخی از شرکت‌های کرایه خودرو مبلغی مشخص را به عنوان ودیعه دریافت می‌کنند که برای هر خودرو متفاوت است. این شرایط برای افرادی که دسته چک نداشته و یا به سفته اعتمادی ندارند، مناسب است. اما بسیاری از دفاتر کرایه خودروهای لوکس هم چک و هم مبلغی به عنوان ودیعه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کرایه خودروهای لاکچری در تهران چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز