یک وام 200 میلیون تومانی فوق العاده برای خانم های خانه دار

ژیوار

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تکریم بانوان و حمایت از این گروه و همینطور توسعه فرهنگ پس انداز و با رویکرد برطرف شدن نیازهای خرد روزمره، طرح تسهیلاتی «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان اعلام شده و بدون سود است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانوان مشتری بانک مهر ایران که به دریافت وام قرض الحسنه مخصوص از این مجموعه تمایل دارند، باید حساب خاص طرح اندوخته بانوان را افتتاح کنند. بانوانی که به دریافت وام 100 میلیونی تمایل دارند باید ماهیانه 800 هزار تومان به حساب خود واریز کنند و یک گردش حساب چهار ماهه داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها تعلق بگیرد. این وام با کارمزد چهار درصدی و بازپرداخت 24 یا 36 ماهه به مشتریان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

با توجه به شرایط ذکر شده برای این تسهیلات، مبلغ سقف آن، هر قسط 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان است. کل سود این وام 8 میلیون تومان است. جمع رقم وام و سود آن هم به 108 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

بانوان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام باید به یکی از 500 شعب فعال بانک مهر ایران در سراسر کشور مراجعه و فرآیند دریافت را حضوری پیگیری کنند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به چه منظوری فعالیت خود را شروع کرد؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های فعال کشور است که به منظور افزایش قرض الحسنه و پخش فرهنگ آن بین مردم فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. به همین دلیل تمامی خدمات و تسهیلات این مجموعه اعم از سپرده گذاری، قراردادها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، بیمه عمر و … به صورت قرض الحسنه و بدون هیچ گونه سودی به مشتریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز