معرفی بهترین سایت‌های خرید و فروش املاک

ژیوار

یکی از آسان‌ترین راه‌های یافتن انواع ملک و خرید و فروش املاک مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده از خدمات سامانه‌ها و سایت‌های خرید و فروش ملک است. این سایت‌ها نه فقط در زمینه ارائه آگهی‌های فروش املاک فعال هستند، بلکه خدماتی چون مشاوره و آموزش در این حوزه را نیز بر عهده دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین سایت‌های خرید و فروش املاک در ایران و جهان پرداخته و ویژگی‌های هر یک از این سایت‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

املاک نوین صنعت

سایت املاک نوین صنعت به دلیل فعالیت تخصصی به عنوان مرکز معاملات املاک صنعتی یکی از سامانه‌های پیشرو و فعال کشور در حوزه خرید و فروش املاک است. این سایت با هدف ایجاد اطمینان و سهولت در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی و تجاری ایجاد شده است و متعلق به یکی از قدیمی‌ترین دفاتر املاک در حوزه صنعتی و تجاری است.

آگهی‌های فروش و اجاره ملک در سایت املاک نوین صنعت در دسته‌ بندی‌های مختلفی از جمله سالن، انبار، سوله، زمین، مرغداری، کارگاه و کارخانه قرار گرفته‌اند و به همین دلیل جستجو در این سایت آسانتر شده است. همچنین شما می‌توانید جستجوهای خود را به شهر یا شهرک صنعتی خاص مورد نظر خود نیز محدود کنید.

تخصصی بودن حوزه فعالیت باعث شاخص‌تر شدن نوین صنعت شده است. به طوریکه بیشتر صنعتگران از طریق این سایت به جستجوی املاک مورد نظر خود برای خرید و یا به درج آگهی فروش و اجاره ملک اقدام می‌کنند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

سایت کیلید

سایت کیلید نیز این روزها نامی شناخته شده در زمینه خرید و فروش املاک است. شاید بتوان اولین برتری این سایت نسبت به نمونه‌های مشابه را رابط کاربری بسیار خوب کیلید عنوان کرد که باعث شده است تا همه بتوانند به راحتی در این سایت فعالیت کنند.

فیلتر کردن گزینه‌ها و جستجو بر اساس منطقه جغرافیایی و سایر مشخصات ملک در همان صفحه اول سایت ممکن شده است و شاید بتوان این سایت را سریعترین راه خرید یا فروش ملک عنوان کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های کیلید، استفاده از هوش مصنوعی در زمینه قیمت گذاری ملک است که با کسب اطلاعات ضروری در مورد هر ملک می‌تواند قیمت تقریبی برای فروش یا اجاره را بر حسب متر مربع به کاربر اطلاع دهد. این سایت دارای اپلیکیشن نیز هست و بیشتر دفاتر املاک ارتباط کاری بسیار خوبی با سامانه کیلید دارند.

سایت آی هوم

آی هوم نیز یکی از سامانه‌ها بسیار خوب و تخصصی فعال در زمینه خرید و فروش املاک است. قدمت یکی از دلایل برتری این سایت نسبت به رقیبان است. چراکه سایت آی هوم از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز ادامه داده است.

این سایت امکان درج آگهی رایگان را برای خرید و فروش و اجاره ملک می‌دهد و در کنار آن خدمات خاص خود را نیز به این مشتریان عرضه می‌کند. برای نمونه می‌توان به مشاوره‌های مارکتینگی و تهیه محتوا و عکس حرفه‌ای برای خانه‌ها و آپارتمان‌ها اشاره کرد.

سایت آی هوم دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز هست که برای اندروید و ios منتشر شده است. در این اپلیکیشن و سایت امکان فیلتر نتایج به صورت کامل وجود دارد.

سایت Right Move انگلیس

این سایت انگلیسی خدمات خود را بیشتر در چهار کشور انگلیس، ایرلند، اسکاتلند و ولز به خریداران و فروشندگان املاک ارائه می‌کند و نه فقط سایت اول خرید و فروش املاک در انگلیس، بلکه یکی از بهترین و بزرگترین سایت‌های این حوزه در تمام جهان است.

این سایت به صورت متوسط ماهانه 100 میلیون بازدید دارد که یک رکورد در سطح اروپا محسوب می‌شود. همین موضوع سبب شده است که فعالیت آن در دیگر کشورهای اروپایی نیز رفته رفته آغاز شود.

سایت Sahibinden ترکیه

ترکیه نیز یکی از کشورهایی است که خرید و فروش ملک در آنجا بسیار رواج دارد و به خصوص خارجی‌ها از جمله ایرانی‌ها از خریداران جدی املاک در این کشور برای به دست آوردن اقامت هستند. به همین دلیل سایت‌های بسیار خوبی در این حوزه در کشور ترکیه فعال هستند. یکی از بهترین و موفق‌ترین سامانه‌های املاک این کشور Sahibinden نام دارد که با هدف حذف واسطه‌ها به وجود آمده است.

این سامانه اولین سامانه خرید و فروش املاک در ترکیه نیز هست که امکان معاملات فروش و اجاره هر نوع ملک در نقاط مختلف ترکیه را فراهم کرده است. عملکرد این سایت تا حد زیادی شبیه سایت دیوار در ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک نوین صنعت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز