پرفروش ترین پاوربانک انرجایزر در تابستان 1403

ژیوار

پرفروش‌ترین پاوربانک انرجایزر در بازار اغلب با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعته ارائه شده است و 4 پورت خروجی برای استفاده همزمان 4 دستگاه دارد. همچنین محصولات ارزان‌تر با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعته نیز قابل توجه هستند و اغلب با دو پورت خروجی خریداران را به خود جذب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین پاوربانک‌های انرجایزر در تابستان 1403 را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ

این مدل از پاوربانک انرجایزر با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعته طراحی شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 875 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، دارای یک پورت ورودی یو اس بی و یک پورت ورودی تایپ سی است. همچنین در این پاوربانک 2 پورت خروجی یو اس بی و 1 پورت خروجی تایپ سی PD نیز قرار دارند. توان خروجی کل در این محصول 22.5 وات است و در آن امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ

این محصول نیز با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعته ارائه شده است و با قیمت 2 میلیون و 570 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پاوربانک انرجایزر با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد و توان خروجی کل آن 22.5 وات است. همچنین این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با 3 پورت ورودی و 4 درگاه خروجی ارائه می‌شود. این پاوربانک قابلیت شارژ همزمان 4 دستگاه را دارد و گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت است.

پاوربانک انرجایزر مدل UE20006PQ

این مدل از پاوربانک انرجایزر دارای توان خروجی کل 18 واتی است و با قیمت 1 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعته دارد و در آن پورت ورودی یو اس بی و تایپ سی به کار می‌رود. همچنین این پاوربانک با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد و امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دارای 1 درگاه خروجی تایپ سی و 1 درگاه خروجی یو اس بی نیز هست.

پاوربانک انرجایزر مدل UE20014

این پاوربانک با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعته طراحی شده است و با قیمت 1 میلیون و 290 هزار تومان فروخته می‌شود. یک پورت یو اس بی و یک پورت تایپ سی در بخش ورودی این محصول قرار دارند و امکان استفاده از آن برای انواع گوشی‌های اندروید و آی او اس فراهم شده است. این پاوربانک انرجایزر توان خروجی کل 10 واتی را ارائه می‌دهد و کلا یک پورت خروجی یو اس بی دارد.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30003PQ

این مدل از پاوربانک انرجایزر با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعته طراحی شده است و با قیمت 2 میلیون و 370 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول با تمام دستگاه‌های موبایل و تبلت سازگاری دارد و امکان استفاده از 4 پورت خروجی مختلف را فراهم می‌کند. همچنین این پاوربانک دو پورت ورودی (تایپ سی و یو اس بی) نیز دارد و توان خروجی کلی آن 22.5 وات است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاانرجایزردیجی کالادیجی لند
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز