پگاه از نوشیدنی جدیدش در نمایشگاه تهران رونمایی کرد

پگاه - کاماپرس
ژیوار

شرکت پگاه هم‌زمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران از محصول جدید خود رونمایی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) که امسال وارد هفتادمین سال فعالیت خود شده، با بیش از یک‌صد محصول نوشیدنی لبنی و غیرلبنی، به پشتوانه‌ 14 شرکت از 28 شرکت تابع در این نمایشگاه حضور دارد.

طعمی جدید از نامی قدیمی

سید محمد رضا نوربخش، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار کاماپرس گفت: این شرکت قرار است محصول جدیدی را به‌زودی روانه بازار کند. پس نسخه اولیه این محصول بعد از اتمام مراحل راه‌اندازی، تجاری‌سازی می‌شود تا به مصرف عموم مردم برسد.

در این نمایشگاه شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع شیر ایران، با رونمایی از برخی از محصولاتشان حضور داشتند؛ پگاه گیلان با چهار طعم، پگاه خوزستان با نوشیدنی‌های تتراپک در پنج طعم، پگاه ارومیه با 6 طعم و پگاه اراک با 5 طعم آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند.

محصول جدید پگاه که انتظار می‌رود پس از پایان نمایشگاه راهی بازار شود، نوشیدنی انار و هویج از شرکت وابسته‌ پگاه ارومیه است. همچنین این شرکت، به بهانه این رویداد تجاری، نوشیدنی‌ها خود را که بر پایه محصولات لبنی تولید می‌شود را نیز در این نمایشگاه عرضه کرده بود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

از کارخانه شیر پاستوریزه تهران تا صنایع شیر ایران

پگاه هفت دهه است که نامی آشنا در سبد محصول خانواده‌ی ایرانی به شمار می‌رود. پگاه شروع کننده جریانی جدید در صنعت محصولات لبنی بود. در سال 1392 با مصوبه‌ تاسیس کارخانه‌ای برای تامین شیر خشک نوزادان، این شرکت شروع به کار کرد و توانست شیر خشک را با مواد اولیه ایرانی به بازار ارائه کنند. اما اکنون این شرکت به‌عنوان صادرکننده نمونه، محصولات خود را به تمامی نقاط جهان از روسیه گرفته تا اورسیا ارسال می‌کند. گفتنی است، یک‌صد محصول از 900 محصول این شرکت را نوشیدنی‌هایی تشکیل می‌دهند که عمده آنان بر پایه لبنیات هستند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران، امسال عرصه‌ حضور برندهای جویای نام در کنار برندهای قدیمی و آشنا بود. این شرکت‌ها برای برقراری ارتباطات جدید و یافتن بازارهای نو در این نمایشگاه حضوری چشمگیر داشتند تا با معرفی محصولات خود مسیری را برای ایجاد فرصت‌های تازه خلق کنند.

این نمایشگاه از ساعت ۸ الی 15 در سالن‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است و پنجشنبه یکم شهریور به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : پگاه
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز