بزن بریم کیش یا انحصار در پیش

بزن بریم کیش-کاماپرس
ژیوار

دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش در خصوص موضوع پروژه «بزن بریم کیش» و «سامانه مجهول الهویه فروش خدمات گردشگری»، بیانیه‌ای را صادر کردند.

به گزارش کاماپرس، در بخشی از «روایت رقابت مستقیم و نابرابر سازمان منطقه آزاد کیش با کسب و کارهای بخش خصوصی» آمده است: در زمانی که مردم یکی از دغدغه‌هایشان رفع فیلترینگ دنیای مجازی برای رونق کسب و کارشان بوده است، متاسفانه برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال ایجاد سامانه انحصاری و از بین بردن و فیلترینگ دنیای حقیقی کسب و کارهای مرتبط به حوزه گردشگری هستند.
این در حالیست که پروژه «بزن بریم کیش» که داعیه فهم بالا در بخش رونق گردشگری را دارد و خود را متولی خودخوانده رونق در گردشگری کیش می‌داند نه تنها یک قدم برای رونق آن برنداشته بلکه تابستان کیش را بازیچه لجبازی‌ها، و ناکارآمدی خود قرار داده و با عدم حتی ورود یک مسافر و گردشگر، به حیف و میل بودجه‌هایی که منشاء آن هنوز مشخص نیست و میزان و نوع هزینه کرد آن در هاله‌ای ازابهام قراردارد، کسبه کیش را از طیف بازار و آژانس، خدمات گردشگری و غیره به سخره گرفته است.

در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است: این موضوع آنجایی به وخامت خود رسیده است که سازمانی عریض و طویل چون سازمان منطقه آزاد کیش، به نام کوتاه کردن دست دلالان و ساماندهی حوزه گردشگری و پنهان شدن در پشت شعارهای پوپولیستی، تمام فرصتهای ایجاد گردشگر و رفع دغدغه کیشوندان را رها کرده و در اقدامی شتابزده و پنهانی تیشه به دست، اصل شعار امسال مقام معظم رهبری که همانا جهش تولید با مشارکت مردم بوده را نادیده گرفته است.
هنوز از بلاتکلیفی واردات خودرو و حواشی مربوطه، شوک غیرمنتظره مزایده عجیب زمین‌های جزیره کیش، یک رقمی شدن پروازها و … خارج نشده‌ایم که گلی دیگر به مجموع گلستان موجود اضافه گردیده، و آن هم پروژه «بزن بریم کیش»!

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی، کسب و کارهای ترسان، بلاتکلیفی آب و برق کیشوندان، عوارض و گمرک، مالیات ارزش افزوده، خرابی آسفالت معابر شهری، اجاره‌های سرسام آور، سرمایه گذاران و سازندگان منتظر در پی نقطه امید و ده‌ها قسم از این مصیبت‌ها را رها نموده و به سرمنزل مقصود در ایجاد سامانه‌ای رسیده‌اند که خود نگفته پنهان، از گفته‌‌هایی پیداست.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: حال خواسته ما از دولت فخیمه مسعود پزشکیان، توجه به رهنمودهای رهبری در حوزه جلوگیری از ایجاد طرح‌های بی‌فایده و به مراتب ضربه زننده‌تر از هر تفکر انحطاتی بوده که صرفا جنبه رزومه سازی برای افراد رزومه خواه بوده و خواهانیم تا به این شوآف‌های زشت و مهلک که موجبات بازی شدن با سرمایه عظیم سرمایه گذاران حوزه گردشگری از دارندگان تاسیسات گردشگری، آژانس‌داران، بازاریان، رستوران داران، هتل‌داران جزیره کیش گردیده، به جد پرهیز و جلوگیری نمایند.
جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، تمام قد حامی کسب و کارهای جزیره کیش مرتبط و غیرمرتبط بوده و در دستور کار خود حمایت تمام قد خود را از منویات مقام رهبری و نه هیچ عنصر جزء دیگر در تحقق سند چشم انداز توسعه و پیشرفت ایران عزیزمان را بنا نهاده است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز