سفر به جزیره‌ های زیبای اروپا و اقیانوسیه

سفر به جزیره‌های زیبای اروپا و اقیانوسیه
ژیوار

اقیانوسیه سرزمینی باستانی است که امروزه مهاجرین اروپایی آن را اداره می‌کنند. سرزمینی پر از بومیانی که برعکس بومیان آمریکا هزینه کمتری دادند و با دنیای بیرون خود را سازگار کردند. جزیره‌های این دو اقلیم در جهان، همچون معابدی است که دنیای اساطیر اروپایی را از یک‌سو و زندگی و سبک‌زندگی بومیان استرالیا را در سوی دیگر، در خود جا داده و فرصت دیدن‌شان گویی شما را به دنیایی فرازمینی دعوت می‌کند.

پاروس خانه جزیره‌های منحصر به فرد

این جزیره‌ آفتاب‌خورده یونانی خانه‌ برخی از منحصربه‌فردترین سواحل جهان است. این جزیره تاریخی در دریای اژه با معماری‌ای که به هزاران سال پیش برمی‌گردد، به روستاهای جذاب و در عین‌حال جهانی، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز آبی، و صحنه‌ای پررونق از غذا و نوشیدنی‌ها، شناخته می‌شود.

مایورکا چیزی فراتر از یک ساحل

مدت‌هاست که جت‌ست‌ها به بهشت خود در این جزیره اسپانیایی دست یافته‌اند. دلیل آن؟ آب‌های آبی، باشگاه‌های ساحلی لوکس، معماری تاریخی، و خط ساحلی دراماتیک آن. این جزیره‌ زیبا تجارب هنری، فرهنگی، زندگی شبانه و غذایی افسانه‌ای را فراتر از ساحل و دریا ارائه می‌دهد.

دریان سفر امید

سانتورینی جزیره‌ای باستانی

آه، سانتورینی! این جزیره باستانی در کیکلادها که به‌خاطر روستاهای سفیدپوش نشسته بر فراز آب‌های آبی معروف است. پس از یک فوران آتشفشانی شکل‌گرفته، سواحل آن نیز دارای سنگریزه‌های چندرنگی و صخره‌های تماشایی هستند.

جزیره سا

کرت، زادگاه اسرار آمیز زئوس

به‌لطف اساطیر یونان، کرت به‌عنوان جزیره‌ای اسرارآمیز که زادگاه زئوس بود، جاودانه شده است. علاوه بر تاریخ و افسانه‌ها، کرت برخی از سواحل و چشم‌اندازهای دریای اژه را که از زیباترین مناظر جهان به‌شمار می‌روند، ارائه می‌دهد.

هوار و جزایر دالماسی با خانه‌های سقف قرمز

کرواسی به یک مقصد مدیترانه‌ای محبوب برای مسافران از هر نوع تبدیل شده و بازدیدکنندگان باید چندروزی را به بررسی جزایر دالماسی اختصاص دهند. هوار، پرطرفدارترین جزیره-شهر در این زنجیره از جزایر، به‌خاطر شهری با سقف‌های کاشی قرمز، آب‌های فیروزه‌ای، و زندگی شبانه پرجنب‌وجوشش شناخته شده است و به‌عنوان نسخه کرواسی از ریویرا فرانسه توصیف می‌شود.

سفر به جزیره‌های زیبای اروپا و اقیانوسیه

آزورس جزایر جادویی در میانه اقیانوس اطلس

آزورِس مجمع‌الجزایری جادویی در میانه اقیانوس اطلس و بخشی از پرتغال است. مناظر دراماتیک با تخته‌سنگ‌های عظیم که از آب‌های مسحورکننده بیرون آمده‌اند، حصارهای بی‌پایان گل‌های ادریسی آبی، تنوع زیستی فراوان، و آبشارهای زیبا، این نوار دورافتاده از جزایر را به مکانی ضروری برای بازدید تبدیل می‌کند.

سفر به جزیره‌های زیبای اروپا و اقیانوسیه

نیوزلند و سواحل نفس‌گیرش

اولین جزیره از اقیانوسیه، کشور و جزیره‌ای جادویی پر از تغییرات شگفت‌انگیز در زمین، غارها و خلیج‌های افسانه‌ای، و سواحل نفس‌گیر است. یکی از مشهورترین دیدنی‌های آن، میلفورد ساند است که اینجا به تصویر کشیده شده و خانه باشکوهی از جنگل‌های بارانی، آبشارها، مرجان‌های سیاه، و زندگی دریایی جالب (مثل: پنگوئن‌ها) به شمار می‌رود.

جزایر کوک، بهشت نخل‌های نارگیل

این کشور در اقیانوس آرام جنوبی شامل ۱۵ جزیره است و از نظر سیاسی به نیوزیلند وابسته است. این بهشت در تمام طول سال نخل‌های نارگیل بلند (هیچ هتلی نمی‌تواند از آن‌ها بلندتر باشد!)، آب‌های آبی درخشان، و زندگی دریایی شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد.

سفر به جزیره‌های زیبای اروپا و اقیانوسیه

بیشتر بخوانید:

ویت‌ساندی مکانی مخصوص غواصی

ویت‌ساندی در قلب دریای مرجان بزرگ و کنار کویینزلند استرالیا واقع شده است، بنابراین پس از رسیدن، خود را برای استفاده از تجهیزات غواصی آماده کنید. این منطقه از استرالیا که شامل ۷۴ جزیره شگفت‌انگیز است، خانه‌ برخی از بهترین سواحل جهان، مانند ساحل وایت‌هیون، است.

تاسمانی با سواحل شنی سفید

این کشور جزیره‌ای است پایین استرالیا، وحشی، خشن و از نظر جغرافیایی متنوع است، به‌طوری که نزدیک ۴۰درصد جزیره به‌عنوان پارک‌های ملی و مناطق حفاظت‌شده اختصاص داده شده است. سواحل شنی سفید با مناظر وسیع اقیانوس و کوه‌ها از ویژگی‌های برجسته تاسمانی هستند و آن را به مقصد نهایی برای تعطیلات جزیره‌ای تبدیل می‌کنند.

سفر به جزیره‌های زیبای اروپا و اقیانوسیه

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز