گشتی کوتاه در جزایر کمتر شناخته شده آسیا و آفریقا

جزایر زیبای آسیا و آفریقا را بیشتر بشناسیم
ژیوار

آیا چیزی دل‌انگیزتر از یک جزیره‌ زیبا وجود دارد؟ جزایر آسیایی و آفریقایی با فرهنگ‌های بومی آن مناطق و طبیعت بکرشان مکانی را به‌شما پیشنهاد می‌دهند که علاوه بر دیدنی‌های چشم‌نوازشان، با مردمی آشنا شوید که سنت‌های قبیله‌ای خود را حفظ کرده‌اند.

کاماپرس برخی از این جزیره‌ها را در این دو قاره زیبا به شما معرفی می‌کند.

جزیره موریس با فرهنگی عجیب

این کشور آفریقایی جزیره‌ای پرجنب‌وجوش در اقیانوس هند به آبشارها، کوه‌ها، سواحل، و تالاب‌های خود شهرت دارد و پرواز با هلیکوپتر بر فراز آبشار آن یکی از تجربیات ضروری است. موریس که حدود 890کیلومتر شرق ماداگاسکار واقع شده، فرهنگی دارد که ترکیبی از تأثیرات اروپایی، هندی و آفریقایی است.

جزایر زیبای آسیا و آفریقا را بیشتر بشناسیم

سیشل و دلایل زیادی که باید به آنجا سفر کرد

مسافران با تجربه و علاقه‌مندان به سینما ممکن است با «آنس سورس دآرجنت»، مشهورترین ساحل سیشل در آفریقا (و محل فیلمبرداری «گم‌شده در دریا»)، آشنا باشند، اما کل مجمع‌الجزایر پر از جاذبه‌های استوایی و شگفت‌انگیز است. صخره‌های مرجانی، مناطق حفاظت‌شده، جنگل‌های بارانی، و حیات وحش منحصر به‌فرد تنها چند دلیل برای سفر به این کشور آفریقایی شگفت‌انگیز هستند.

دریان سفر امید

پالاوان مقصد نهایی برای یک فرار استوایی

این جزیره‌ که اخیراً در فیلیپین مشهور شده، به‌عنوان بهترین جزیره جهان شناخته می‌شود و دلیل خوبی هم دارد. علاوه بر شن‌های سفید نرم و آب‌های شفاف، صخره‌های آهکی، پوشش گیاهی سرسبز، صدها گونه پرندگان عجیب و غریب و فرهنگی هیجان‌انگیز، پالاوان را به مقصد نهایی برای کسانی که به دنبال یک فرار استوایی و عجیب هستند، تبدیل کرده است.

جزایر زیبای آسیا و آفریقا را بیشتر بشناسیم

سری‌لانکا مخصوص تجربه‌های فرهنگی

این جزیره‌ جادویی که در جنوب‌شرقی هند واقع شده، بهترین ماجراجویی جزیره‌ای را برای کسانی که به‌دنبال تعطیلاتی فراتر از آفتاب‌گرفتن هستند، ارائه می‌دهد. تجربه‌های فرهنگی، پیاده‌روی‌های نفس‌گیر، تورهای معابد تاریخی، غذای فوق‌العاده، و البته موج‌سواری و ساحل‌های باورنکردنی، هر مسافری با هر سلیقه‌ای را به‌خود جذب می‌کند.

مالدیو بهترین ساحل جهان

این مجمع‌الجزایر در جنوب آسیا به‌دلیل آب‌های بکر، سواحل شنی سفید، و مایل‌ها نخل‌های رؤیایی اغلب به‌عنوان خانه‌ بهترین ساحل‌های جهان شناخته می‌شود. این کشور جزیره‌ای همچنین میزبان برخی از بهترین اقامتگاه‌های لوکس جهان است.

بیشتر بخوانید:

بالی پر طرفدارترین جزیره اندونزی

بالی پرطرفدارترین جزیره‌ جذاب اندونزی است، به‌دلیل مناظر بهشتی، تاریخ و معماری شگفت‌انگیز، تجربیات معروف سلامتی و البته برخی از بهترین سواحل جهان. آب‌های فیروزه‌ای، شن‌های سفید درخشان، و سنگ‌های شکل‌یافته سبز، مکان ایده‌آلی برای موج‌سواری، شنا، و آفتاب‌گرفتن ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز