یو اس دی کوین ترس به جان معامله گران تتر انداخت

ژیوار

استیبل کوین‌های زیادی در بازار وجود دارند اما بیشتر سرمایه گذاری‌ها روی دو استیبل کوین تتر و یو اس دی کوین انجام می‌شود. در حال حاضر این دو استیبل کوین به رقیب هم تبدیل شده‌اند و در حال تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستند. در یک سال گذشته نظرسنجی‌های زیادی از چگونگی پیشروی و سهم بازار این دو استیبل کوین انجام شده و ترسی را میان معامله گران تتر انداخته است.

به گزارش کاماپرس، تقریبا طی یکسال گذشته سرمایه گذاران بازار استیبل کوین‌ها اعلام کردند که یو اس دی کوین نسبت به تتر از وضعیت بهتری برخوردار خواهد شد. این رمزارز به دلیل داشتن موارد امنیتی قوی و امنیت شبکه خوب در حال پیشروی است و احتمالا رقیب خود را کنار بزند! در حال حاضر این دو استیبل کوین همراستا با هم در حال حرکت هستند و همچنان حجم سرمایه گذاری در هر دوی آن‌ها بالا است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بررسی آخرین وضعیت تتر و یو اس دی کوین

طبق آخرین اخبار، بازار رمزارزها در پنجم آگوست سقوط سنگینی داشت. در همین زمان مقدار زیادی تتر، معادل 1.3 میلیارد دلار آمریکا، به دیگر رمزارزها تبدیل شد. اما طی روزهای اخیر دوباره بازار این استیبل کوین رونق گرفت. خیلی از سرمایه گذاران رمزارزی طی 10 روز گذشته به بازار استیبل کوین‌ها رفته و نزدیک 3 میلیارد دلار سرمایه به این بخش منتقل کرده‌اند. در واقع عجله سرمایه گذاران برای خرید بیشتر استیبل کوین‌های معروف بعد از ریزش قیمتی اخیر بود. بررسی اطلاعات و داده‌ها نشان می‌دهد که استیبل کوین یو اس دی سی رشد ارزشی بهتری نسبت به تتر داشته است. ارزش بازاری این استیبل کوین طی یک هفته گذشته بالغ بر 1.6 میلیارد دلار بالا رفته که بیشترین مقدار از مارس سال گذشته تا به حال است.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه سرمایهنوبیتکس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز