کنایه وزیر ارتباطات روحانی به مخالفان پزشکیان

ژیوار

محمدجواد آذری جهرمی، در یادداشتی تلگرامی به این مسئله اشاره کرد که راه وفاق ملی، از گفت‌وگو می‌گذرد و گفت‌وگو با مناظره و جدل متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، او در آنچه به عنوان تذکری مصلحانه از آن یاد کرد، نوشت: «وفاق ملی، با به سخره گرفتن رسانه‌ای سخنان عده‌ای که با نگرش ما مخالفند، امکان‌پذیر نیست. اگر رفتار حذفی موثر بود تا الان پاسخ داده بود. ضرورت دارد همه‌باهم «گفت‌وگو» کنند.»

پس از اعلام اعضای کابینه، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری، با اشاره به انتقادات از فهرست پیشنهادی کابینه چهاردهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم. در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحبنظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم. صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید.»

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

در همین راستا «آذری جهرمی» نیز نوشت: « «انصاف این است که کابینه کار خود را آغاز کند و با عملکردش محک بخورد نه با گمانه‌ها…»

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز