5 شرکت بزرگ نفت و گاز که در شهریور ماه استخدام دارند

شرکت بزرگ نفت و گاز
ژیوار

شرکت‌های بزرگ نفت و گاز اغلب شرکت‌هایی هستند که کار کردن در آنها با مزایای شغلی مختلفی از بیمه درمان تکمیلی گرفته تا امکان استفاده از اقامتگاه‌های تفریحی در دوران تعطیلات را شامل می‌شود. به همین علت، کسانی که در این صنعت تخصص و تجربه دارند، ترجیح می‌دهند در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند. در صورتی که شما نیز جزو این دسته از کارجویان هستید، باید با استخدام‌های جدید این شرکت‌ها آشنا شوید.

کاماپرس در این گزارش، فرصت‌های شغلی در ۵ شرکت بزرگ نفت و گاز را که در شهریور ماه نیروی جدید استخدام می‌کنند، بررسی کرده است.

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت ایکو

این شرکت ایرانی با مشتریان داخلی در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک شرکت سهامی خاص افتتاح شد. اشتغال در این شرکت علاوه بر حقوق عالی، مزایا و تسهیلاتی مانند وام، بیمه تکمیلی، اقامتگاه تفریحی، کمک هزینه دوره آموزشی و ناهار دارد. شرکت ایکو در حال حاضر برای موقعیت‌های شغلی مختلفی از جمله کارشناس حسابداری مدیریت، سرپرست خدمات پشتیبانی، سرپرست ابزار دقیق مدیر پروژه، اپراتور اتاق کنترل و کارشناس مالی نیرو استخدام می‌کند.

شرکت نارگان

اگر به کار کردن در یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکت‌های مهندسی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی علاقه دارید، احتمالا نارگان یکی از نام‌هایی است که همیشه آگهی‌های استخدام آن را بررسی می‌کنید. کار کردن در این شرکت بزرگ مهندسی با فضایی کاملا حرفه‌ای مزایایی مانند بیمه تکمیلی دارد. نارگان برای شهریور فرصت‌های شغلی از جمله کارشناس کنترل هزینه، کارشناس PMO، مهندس تضمین کیفیت، کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، مسئول دفتر مدیرعامل و مهندس طراح ارشد پایپینگ دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شرکت نیرپارس

این شرکت با مالکیت خصوصی به نمایندگی از طرف گروه مپنا یا به طور مستقل در پروژه‌های نفت و گاز کشور شرکت داشته و بسیاری از کارجویان به کار کردن در فضای حرفه‌ای آن علاقه دارند. نیرپارس برای کارکنان خود مزایا و تسهیلاتی مانند وام، پاداش، بیمه تکمیلی، تسهیلات تفریحی و گردشگری و سهام تشویقی نیز در نظر می‌گیرد. به همین علت، تعداد کسانی که می‌خواهند در این شرکت استخدام شوند کم نیست. نیرپارس در شهریور ماه از کارجویان برای فرصت‌های شغلی متنوعی مانند کارشناس تامین تجهیزات، کارشناس فرایند- ایمنی، کارشناس سازه و رئیس انبار دعوت به عمل آورده است.

شرکت بین‌المللی پترو پالایش ابوالفارس

کسانی که به استخدام در یک شرکت بزرگ بین‌المللی فکر می‌کنند، با نام ابوالفارس آشنا هستند. این شرکت که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده، علاوه بر حقوق عالی مزایا و تسهیلاتی مانند بیمه تکمیلی، اقامتگاه تفریحی، ناهار، صبحانه، کمک هزینه دوره آموزشی و سهام تشویقی ارائه می‌دهد. این شرکت برای استخدام در موقعیت‌های شغلی معاون مدیر پروژه، مهندس عمران، سرپرست پروژه، کارآموز کنترل پروژه و کارشناس حسابداری در شهریور آگهی داده است.

شرکت بین‌المللی پترو پالایش

شرکت کیسون

کیسون مجری پروژه‌های فنی مهندسی در حوزه نفت و گاز است که به کارکنان خود علاوه بر حقوق ماهانه بیمه تکمیلی، پاداش و کمک هزینه دوره آموزشی نیز ارائه می‌دهد. این شرایط برای کسانی که تقریبا در ابتدای راه اشتغال در این صنعت هستند، ایده‌آل است. شرکت کیسون در شهریورماه برای فرصت‌های شغلی مختلفی در شهرهای تهران، اصفهان، چابهار، بافق و خواف آگهی داده که برخی از آنها حسابدار، سرپرست قراردادها، سرپرست دفتر فنی، رئیس منابع انسانی، مسئول اداری پروژه، کارشناس فرایند، کارشناس حقوقی و مسئول دفتر مدیریت هستند.

مرتبط با : ایران جابجابینجا
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز