ارزان ترین اسپرسوساز نوا

شاخص-کاماپرس
ژیوار

امروزه بسیاری از طرفداران قهوه به دنبال دستگاه اسپرسوساز با کاربری آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند. این محصول پرکاربرد می‌تواند در روزهای کاری پرفشار عصای دست کارمندان، شاغلان و حتی خانم‌های خانه‌دار باشد؛ البته که حتی برای استفاده‌های روزمره‌های کافی‌شاپ نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های در دسترس باشد. برند نوا (NOVA) در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های اسپرسوساز باکیفیت و در عین حال اقتصادی فعالیت گسترده‌ای دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS به‌عنوان ارزان‌ترین اسپرسوساز برند نوا و بررسی ویژگی‌های این دستگاه پرداخته است.

طراحی ساده و درعین حال جذاب

اسپرسوساز نوا می‌تواند با فضای کاربری ساده، بدون برخورداری از هرگونه امکانات تخصصی و کافی‌شاپی، قهوه باکیفیت و غلیظی درست کند. در نگاه اول ظاهر مینیمال این اسپرسوساز می‌تواند جلب توجه کند. همچنین این دستگاه طراحی جمع و جوری دارد که این ویژگی، استفاده از آن را در محیط‌های محدود کافی‌شاپی و همین‌طور ادارات خصوصی ممکن می‌سازد. بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده و با این مدل اسپرسوساز نوا امکان تهیه کاپوچینو نیز وجود دارد.

1

ظرفیت مناسب

اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS با برخورداری از ظرفیت 1.7 لیتری، از دو فیلتر قهوه تک و دوبل بهره می‌برد که در هربار استفاده، امکان تهیه دو فنجان قهوه دبل یا تک به کمک این مدل اسپرسوساز نوا وجود دارد. میزان قهوه موجود در دستگاه بنا به سلیقه مخاطب و میزان غلظت مورد نظر می‌تواند کنترل شود. این دستگاه گزینه مناسبی برای تهیه اسپرسو غلیط یا سبک‌تر است.

ظرفیت

سیستم گرم‌کن فنجان

این ویژگی می‌تواند به‌ویژه در فصول سرد سال بسیار کاربردی باشد؛ بدین صورت که پیش از شروع روند آماده‌سازی قهوه می‌توان فنجان را در محفظه مخصوص آن قرار داد و فرآیند گرم‌سازی فنجان توسط دستگاه شروع می‌شود. این کار باعث حفظ دمای قهوه و به دنبال آن تجربه طعم قهوه‌ با بالاترین کیفیت خواهد شد. در کنار این ویژگی متمایز، فشار بخار 15 بار، تهیه اسپرسو غلیظ و خوش عطری را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند. در واقع این میزان فشار بخار، شرایط استاندارد برای دستگاه اسپرسوساز است.

دریان سفر امید

2

مصرف بهینه انرژی و حفظ بهداشت

توان دستگاه معمولا نقش مهمی در میزان مصرف انرژی ایفا می‌کند. توان 1450 واتی اسپرسوساز نوا مدل NCM 128EXPS بهره‌وری دستگاه را به سطح بالایی می­رساند. همچنین این اسپرسوساز نوا قابلیت تنظیم زمان نیز دارد که این دو ویژگی علاوه بر جلوگیری از مصرف انرژی اضافی، فشار واردشده به دستگاه را به حداقل ممکن می‌رساند. همچنین قطعات این دستگاه قابلیت جدا شدن دارند و همین موضوع، فرآیند تمیزکردن آن را نیز آسان می‌کند.

Barista making coffee at an espresso machineارزش خرید بالا 

مدل NCM 128EXPS اسپرسوساز نوا یکی از ارزان‌ترین اسپرسوسازهای موجود در بازار است. این محصول با قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان در بازار به رنگ استیل موجود است. با توجه به بررسی‌های لازم در زمینه کیفیت و امکانات این دستگاه می‌توان از آن به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای کسانی که امکان صرف هزینه زیاد برای تهیه این دستگاه ندارند، یاد کرد. در واقع با وجود قیمت پایین، این دستگاه کیفیت بالایی دارد.

خرید اسپرسوساز نوا از طریق سایت «لوازم خانگی»

مجموعه لوازم خونگی با سابقه نزدیک به 40 سال در زمینه عرضه لوازم خانگی و نزدیک به 10 سال فعالیت اینترنتی، نیاز بسیاری از کاربران را به خوبی برآورده می‌کند. امکان خرید انواع قهوه ساز نوا از جمله مدل NCM 128EXPS، شرایط سفارش اینترنتی و تحویل در منزل را برای کاربران فراهم کرده ‌است.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی انواع قهوه ساز نوا می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز