بهترین تورهای آفریقای جنوبی برای پاییز 1403

ژیوار

از آن‌جا که آفریقای جنوبی آب‌‌وهوایی ملایم و خوب دارد، در تمام روزهای سال می‌توان به آن سفر کرد. بیشتر افراد حدفاصل دو ماه می و سپتامبر ( از اردیبهشت تا شهریور) را برای سفر خود انتخاب می‌کنند؛ زیرا این بازه زمانی فصل خشک آفریقای جنوبی محسوب می‌شود و در آن از مزاحمت حشرات و ازدحام پرندگان مهاجر خبری نیست. اما از سوی دیگر در زمان‌هایی غیر از فصل گردشگری مرسوم، می‌توان سفری ارزان‌تر و به‌دور از شلوغی را تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین تورهای آفریقای جنوبی را برای پاییز 1403 معرفی می‌کند.

تور آفریقای جنوبی ویژه پاییز

تور آفریقای جنوبی آژانس الفبای سفر پارسیان در تاریخ 15 آبان 1403 آغاز می‌شود و تا 24 آبان ادامه می‌یابد. برای این سفر 9 شبه باید هزینه‌ای درحدود 90 میلیون تومان به‌علاوه دو هزار و 190 دلار پرداخت کرد که درصورت تغییر اتاق محل اقامت از دوتخته به یک تخته 1100 دلار به آن اضافه می‌گردد. پرواز به مقصد ژوهانسبورگ و برگشت از آن را قطر ایرویز به عهده دارد. هتل‌ محل اقامت مسافران در هر شهر از آفریقای جنوبی متفاوت است؛ درکیپ‌تاون، هتل 4 ستاره کمودور، در پارک جنگلی هتل 4 ستاره باکوبانگ لوج، و در سان سیتی و ژوهانسبورگ به‌ترتیب هتل‌های 5 ستاره کسکیدز و داوینچی میزبان شرکت‌کنندگان در تور هستند. گشت هلیکوپتر در شهر کیپ تاون، سه سافاری رایگان، خدمات ویزا، ترانسفر فرودگاهی، پرواز داخلی بین شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون، همراهی راهنمای فارسی زبان و پرداخت ورودیه هنگام بازدید از مکان‌های برنامه‌ریزی شده خدماتی هستند که آژانس الفبای سفر در تور آفریقای جنوبی خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تور آفریقای جنوبی ویژه ماه مهر

آژانس گلفام سفر، در تاریخ 4 مهر توری 8 شبه به مقصد آفریقای جنوبی دارد. چهار شب از مدت اقامت در شهر کیپ تاون است که در این مدت، گروه در هتل چهار ستاره کمودور توقف می‌کند. یک شب از اقامت در شهر پارک جنگلی و در هتل چهار ستاره باکوبانگ لوج می‌گذرد. دو شب از از زمان تور به سان سیتی اختصاص دارد که در این مدت هتل 5 ستاره کسکیدز میزبان مسافران است. یک شب از اقامت نیز در ژوهانسبورگ و در هتل 5 ستاره داوینچی سپری می‌گردد. شروع قیمت تور از حدود 70 میلیون تومان به‌علاوه دو هزار و 190 دلار است. اگر هتل یک‌تخته را به‌جای هتل دوتخته انتخاب کنید، 900 دلار به این هزینه اضافه می‌شود. حمل و نقل بین کشوری تور را هواپیمایی امارات انجام می‌دهد. تهیه ویزای آفریقای جنوبی، پرداخت ورودیه برای اماکن دیدنی تعیین‌شده، گشت هلیکوپتر در شهر کیپ‌تاون، سه وعده غذا در کل تور به‌جز صبحانه‌های هتل، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای تور فارسی‌زبان خدماتی هستند که آژانس گلفام سفر برای تور ماه مهر آفریقای جنوبی خود برشمرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفرگلفام سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز