شرایط خرید نقد ریسپکت ویژه مادران و طراح جوانی

ژیوار

امکان تقاضا برای خودرو ریسپکت 2 در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به صورت اینترنتی فعال شد. طبق دستورالعمل شرکت بهمن موتور، فروش این خودرو به صورت نقدی بوده و موعد تحویل آن هفته دوم شهریورماه خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام قبلی، شرکت بهمن موتور از ساعت 10 امروز پیش ثبت نام خودرو ریسپکت پرایم را از طریق سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ آغاز کرده است. براساس اعلام شرکت بهمن موتور، در این طرح متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند. این خودرو با پرداخت نقدی، بدون اقساط و پیش پرداخت، به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد. فرآیند ثبت نام برای خودرو ریسپکت تا پایان روز جمعه، دوم شهریورماه، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

قیمت این خودرو در این طرح فروش 1 میلیارد و 155 میلیون و 488 هزار تومان اعلام شده است. در صورتی که متقاضی واجد شرایط برای خودرو ثبت نام کند و به هر دلیلی از تکمیل وجه و دریافت خودرو امتناع کند، باید معادل 17.5 درصد سود انصراف بپردازد. جریمه تاخیر پرداخت مبلغ این خودرو نیز 2.5 درصد ماهیانه در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

نگاهی به ویژگی‌های خودرو ریسپکت پرایم تیپ 2

خودرو ریسپکت پرایم تیپ 2 پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با گیربکس اتوماتیک سی وی تی دارد. این خودرو به شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سانروف، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، استارت دکمه‌ای، ترمی داخلی چرم مصنوعی، قابلیت روشن کردن از روی ریموت و … مجهز شده است.

در حال حاضر این خودرو در بازار آزاد با قیمت 1 میلیارد و 350 میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بهمن موتور
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط خرید نقد ریسپکت ویژه مادران و طراح جوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز