تماشای زیباترین جاذبه ‌های جهان با سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی -کاماپرس
ژیوار

کوش آداسی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی در ترکیه بوده و خانه قدیمی‌ترین مکان‌های تاریخی جهان است. افراد با رزرو تور کوش آداسی و رفتن به این شهر می‌توانند تعطیلات خود را در کنار سواحل زیبای این شهر گذرانده و از تماشای زیبایی‌های طبیعی و تاریخی کوش آداسی لذت ببرند. علاوه بر آن، کوش آداسی گزینه عالی برای خرید و تجربه تفریحات متنوع است.

تور کوش آداسی - کاماپرس

در کوش آداسی چه‌کار کنیم؟

دیدنی‌ها: سالانه افراد زیادی برای تماشای زیبایی‌های افسس به کوش آداسی سفر می‌کنند. ویرانه‌های افسس در 18 کیلومتری این شهر قرار داشته و از برترین جاذبه‌های دیدنی کوش آداسی به شمار می‌رود. افسس ویرانه‌های یکی از بهترین شهرهای باستانی جهان بوده و تاریخ غنی را در خود جای داده است. معبد آپولو در دیدیما دومین معبد بزرگ یونان باستان و از پربازدیدترین مکان‌ها در کوش آداسی به شمار می‌رود. این معبد برای علاقه‌مندان به اساطیر یونانی و مطالعه تاریخ مکان مهم و مناسبی است. غار زئوس از معروف‌ترین مکان‌های این شهر است و سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. این غار 15 متر عمق دارد و جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است.

تفریحات: گردشگران با استفاده از قایق‌های مختلف در سواحل کوش آداسی می‌توانند تصویری زیبا از جاذبه‌های طبیعی و آب‌های فیروزه‌ای و شفاف را در ذهن خودشان ثبت کنند. هم‌چنین می‌توانند از قدم زدن در خیابان‌های قدیمی این شهر لذت برده و از بازارهای سنتی، صنایع دستی بومی کوش آداسی خرید کنند. از دیگر تفریحات کوشی آداسی، جیپ سافاری است. گردشگران می‌توانند از گشت‌و گذار در طبیعت بکر و رد شدن از رودخانه‌ها و دریاچه‌ها نیز لذت ببرند.

سواحل: کوش آداسی سواحل متعددی نیز دارد که هرکدام  از آنان زیبایی‌های منحصر به فردی را در خود جای داده‌اند. ساحل کوستر مکانی عالی برای انجام انواع فعالیت‌های آبی است اما در مقابل ساحل الماس برای سفر خانوادگی و به‌خصوص  برای کودکان مناسب است. از دیگر سواحل کوش آداسی می‌توان به لانک بیچ، ساحل عشق و ساحل سبز اشاره کرد.

دریان سفر امید

تور کوش آداسی - کاماپرس

چطور به کوش آداسی برسیم؟

کوش آداسی فرودگاه ندارد، به همین دلیل افراد باید از دیگر وسایل حمل‌ونقل برای رسیدن به این شهر استفاده کنند. یکی از این راه‌ها استفاده از کشتی برای رسیدن به کوش آداسی است. گردشگران می‌توانند پس از گذشت 45 دقیقه از ساموس به این شهر رسیده و تجربه بی‌نظیری را برای خود ثبت کنند.

البته گردشگران می‌توانند به فرودگاه ازمیر در 80 کیلومتری کوش آداسی رفته و از آنجا برای رفتن به این شهر آماده شوند. می‌توان از اتوبوس و یا قطار برای ادامه سفر به این شهر استفاده کرد. مقصد نهایی قطار ازمیر شهر سلجوک بوده که مسافران می‌توانند در کمتر از نیم ساعت به کوش آداسی برسند.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

بهار و زمستان بهترین زمان سفر به این شهر است. در این فصول هوا بسیار عالی بوده و گردشگران می‌توانند به راحتی از مکان‌های مختلف بازدید کرده و فعالیت‌های متنوعی را تجربه کنند. البته افراد می‌توانند در زمان‌های دیگر نیز به این شهر سفر کنند، اما ممکن است در دیگر ماه‌ها این شهر با آفتابی سوزان و یا بارندگی‌های شدید مواجه شوند.

تور کوش آداسی - کاماپرس

رزرو تور کوش آداسی با آریاک سفر

کوش آداسی از زیباترین شهرهای ترکیه بوده و سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر جهان است. هزینه رزرو تور کوش آداسی بسته به تعداد مسافران و روزهای سفر متفاوت خواهد بود. بااین‌حال افراد برای رزرو تور این شهر و اطلاع از قیمت‌های آن می‌توانند با آریاک سفر در تماس باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور کوش آداسی می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://www.aryaktravel.com مراجعه کرده و یا با شماره 02157816 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز