هیجان ‌انگیزترین تفریحات دریایی در تور قشم

تفریحات دریایی قشم - کاماپرس
ژیوار

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از زیباترین جزایر جنوب ایران است. فاصله نزدیک این جزیره تا بندرعباس و تبدیل شدن به منطقه آزاد باعث شده است که امکانات رفاهی و تفریحی جزیره در سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. به همین دلیل تنوع تفریحات دریایی قشم بسیار بالا است.

کاماپرس در این گزارش جالب‌ترین تفریحات دریایی و آبی این جزیره که در تور قشم می‌توان به آنها پرداخت را معرفی کرده است.

اسکوتر سواری زیر دریا

یکی از عجیب‌ترین تفریحات دریایی قشم، اسکوتر سواری زیر دریا است که با استفاده از اسکوترهای خاصی انجام می‌شود. این امکانات برای افرادی فراهم شده است که تمایل دارند زیبایی‌های زیر آب‌های خلیج فارس را از نزدیک تماشا کنند و به گشت زیر آب بپردازند.

این اسکوترها دارای کپسول اکسیژن و لباس غواصی هستند و به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد. شکل اسکوترها همانند یک موتورسیکلت بوده و کاربری آن بسیار راحت است. حتی برای سفر در زیر دریا می‌توان از مربیان حاضر در این مرکز نیز کمک گرفت.

در این سفر زیردریایی می‌توان ماهی‌های کف خلیج، مرجان‌ها و گیاهان زیبای زیر آب را تماشا و در کنار جزیره قشم، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود ثبت کرد.

دریان سفر امید

بنانا سواری

آیا تا به حال روی یک موز سوار شده و در دریا موز سواری کرده‌اید؟ با سفر به قشم می‌توانید این تجربه مفرح و شاد از تفریحات دریایی قشم را نیز به تجربیات خود اضافه کنید.

این موزهای غول پیکر در واقع تشک‌های بادی به شکل موز هستند که حالت تقریبا ناپایداری روی آب دارند و به وسیله یک قایق با سرعت زیاد روی آب کشیده می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود که هیجان نشستن روی این موزها بالا برود. این هیجان به‌ویژه هنگام دور زدن بیشتر خواهد شد؛ چراکه ممکن است موز سواران تور قشم چند ثانیه‌ زیر آب بروند و دوباره بالا بیایند یا حتی از موز جدا شوند و در آب بیفتند.

فلای بورد

یکی از تفریحاتی که معمولا انجام آن در تور قشم توصیه می‌شود، فلای بورد است. فلای بورد پرهیجان ترین تفریح دریایی قشم است که انجام آن نیاز به شجاعت و جسارت زیادی دارد. فلای بوردها به یک جت اسکی متصل هستند که باعث می‌شود آب با فشار خیلی زیاد از زیر تخته فلای بورد به بیرون پرتاب شود. این فشار آب باعث در هوا ماندن فرد فلای بورد سوار می‌شود.

معمولا پیش از استفاده از فلای بورد، یک دوره آموزشی کوتاه و فشرده به متقاضیان داده می‌شود و حتی افراد مبتدی و غیر ورزشکار نیز بعد از گذراندن این دوره کوتاه می‌توانند از فلای بورد سواری لذت ببرند. این تفریح برخلاف آن چیزی که نشان می‌دهد، یک تفریح کاملا ایمن است.

تفریحات دریایی قشم - کاماپرس

شاتل سواری

شاتل سواری نیز یک تفریح آبی در تور قشم همانند بنانا سواری است، اما شاید از نظر ایمنی و خانوادگی، اندکی بهتر از بنانا سواری باشد؛ هرچند هیجان شاتل سواری به هیجان بنانا سواری نمی‌رسد.

در این مورد از تفریحات دریایی قشم، فرد سوار یک قایق بادی می‌شود که با سیم‌های بکسل به یک قایق موتوری وصل شده‌اند. با حرکت سریع قایق موتوری و مانورهای نمایشی آن، فرد نیز در قایق بادی همان هیجان را حس خواهید کرد.  خیس شدن، رفتن موقت زیر آب و تکان‌های بدون وقفه تنها بخشی از هیجان معتاد کننده شاتل سواری است.

تفریحات دریایی قشم - کاماپرس

پاراسل سواری

پاراسل یک نوع چتر نجات است که معمولا به یک قایق موتوری متصل می‌شود و با آن قایق به پرواز درمی‌آید. افراد علاقه‌مند به پرواز روی دریا می‌توانند سوار پاراسل شده و با حرکت قایق موتوری به حرکت درآیند.

گردشگران می‌توانند به صورت یک تا سه نفره به همراه دوستان و خانواده نیز سوار یک پاراسل شده و از این ورزش گروهی در تور قشم لذت ببرند. حتی منعی برای سوار شدن کودکان بالای پنج سال وجود ندارد و خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندان خود از این گونه تفریحات دریایی قشم لذت ببرند.

تفریحات دریایی قشم - کاماپرس

خرید تور قشم از «لحظه آخر»

وبسایت «لحظه آخر» فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرده و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز