خرید بهترین ماشین لباسشویی

ژیوار

خرید یک لباسشویی به‌روز و مدرن می‌تواند وقت آزاد بیشتری را در اختیار یک خانواده قرار دهد تا بتوانند زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانند. به خصوص اینکه این روزها بیشتر افراد اکثر خانواده‌ها شاغل هستند و به دنبال لوازم خانگی هستند که بتواند تمام نیازهای آن‌ها را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت لوازم خونگی به معرفی 5 لباسشویی مدرن و امروزی که می‌تواند در لیست خرید خانواده‌ها قرار بگیرد، پرداخته است.

1 – ماشین لباس شویی جی پلاس مدل L880S

L880S یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لباسشویی برند جی پلاس با گارانتی گلدیران در بازار است که با قیمت مناسب، ظاهر مدرن و امکانات خوبی که دارد توانسته است به خانه‌های ایرانیان راه پیدا کند. این دستگاه 8 کیلویی از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف بوده و دارای رده انرژی A+++ است.

این دستگاه دارای 14 برنامه مختلف شست و شو از جمله شست و شوی سریع است و صفحه نمایش دیجیتال نیز دارد. L880S در رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است و هم اکنون به قیمتی حدود 24 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

2 –  ماشین لباس شویی جی پلاس مدل GWM-L909

این مدل ماشین لباسشویی جی پلاس نیز یکی از بهترین مدل‌هایی است که توسط این برند به بازار عرضه شده است. این مدل نیز حداکثر صرفه‌جویی در انرژی را داشته و یک دستگاه با ظرفیت 8 کیلوگرم است. برخلاف مدل قبلی، این دستگاه با رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

GWM-L909 علاوه بر 14 برنامه شست و شوی اصلی دارای 6 برنامه شست و شوی تکمیلی نیز هست که همه آن‌ها به آسانی از پنل ال سی دی لباس شویی قابل تنظیم هستند. این دستگاه به قیمتی حدود 27 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

3 – ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFU-63100

در بین بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار نام برخی از مدل‌های برند پاکشوما مانند مدل TFU-63100 نیز به چشم می‌خورد. اگرچه این دستگاه یک لباس شویی 6 کیلوگرمی است و به همین دلیل برای حجم لباس کم و خانواده‌های کم جمعیت مناسب است.

TFU-63100 دارای صفحه ال سی دی، 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی شست و شو است. داشتن رنگ بندی‌های متفاوت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل است. این ماشین لباس شویی به قیمتی حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

4 – – ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFB-86407

این ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از مدل‌های 8 کیلوگرمی و استاندارد این برند است و جزو دستگاه‌های پیشرفته شست و شوی لباس محسوب می‌شود. شما می‌توانید از رنگ سفید یا سیلور این مدل را بسته به دکوراسیون منزل خود خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های این ماشین داشتن عملکرد بهتر و صدای به مراتب کمتر از مدل‌های مشابه است. همچنین دارای 14 برنامه شست و شوی اصلی و 4 برنامه فرعی است که بسته به نوع لباس می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. TFB-86407 به قیمتی حدود 19 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

5 – ماشین لباس شویی جی پلاس مدل GWM-M104

اگر فکر می کنید که ماشین لباسشویی 8 کیلویی هم برای منزل شما کوچک است بهتر است به سراغ خرید یک مدل 10.5 کیلویی بروید. ماشین لباس شویی جی پلاس مدل GWM-M104 یکی از این مدل‌ها با موتور بسیار قوی و مصرف انرژی بسیار پایین است.

این ماشین دارای 16 برنامه شست و شوی اصلی و 6 برنامه شست و شوی تکمیلی است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. درب این لباس شویی مشکی است اما بدنه آن در دور رنگ سیلور و سفید تولید و روانه بازار شده است. سرعت گردش موتور این دستگاه 1400 دور در دقیقه است. GWM-M104 هم اکنون به قیمتی حدود 28 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید بهترین لباسشویی از سایت «لوازم خونگی»

لوازم خونگی یکی از بهترین و بزرگترین سایت‌های فعال در حوزه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی و وسایل منزل است. این فروشگاه از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز خدمات خود را برای خرید آنلاین وسایل مورد نیاز خانواده‌ها به صورت نقد و اقساط گسترش داده است.

علاقمندان برای خرید لوازم خانگی می‌توانند به سایت رسمی این فروشگاه در آدرس lavazemkhonegi.com مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه لوازم خونگی به شماره 02166706005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز