پرسود ترین و پرضرر ترین رمزارز های چند روز گذشته

ژیوار

بازار رمزارزها یک بازار پرریسک است که معامله گران با استفاده از بررسی اخبار و تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال می‌توانند از آن سود خوبی به دست آورند. معامله گران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها با بررسی ارزهای دیجیتال پرسود و پرضرر روزهای گذشته امکان تصمیم گیری بهتری برای معاملات خود خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، جست و جو در لیست سودآوری یا ضرردهی رمزارزها طی 24 ساعت یا 48 ساعت گذشته در خرید یا فروش درست و معامله به موقع کمک خواهد کرد.

پرسودترین رمزارزها کدام‌اند

برای بررسی لیست رمزارزهای پرسود یا پرضرر بازار باید به داده‌های صرافی‌های معتبر مراجعه کرد. طبق بررسی داده‌ها، ارز دیجیتال دی وای دی ایکس در طی 24 ساعت گذشته معادل 5.83 درصد رشد قیمتی پیدا کرده و از لحاظ سوددهی صدرنشین شد. بعد از این ارزدیجیتال، هلیوم طی یک روز اخیر رشد قیمتی 3.99 درصدی پیدا کرد و در رتبه دوم قرار گرفت. لئو دیگر رمزارز پرسود بازار بود که در 24 ساعت گذشته توانست رشد 3.58 درصدی به دست آورد و در رده سوم رمزارزهای سودده بازار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رمزارزهای ضررده را بشناسید

در لیست رمزارزهای ضررده نام سویی در صدر دیده شده است. رمزارز سویی با 6.01 درصد ریزش قیمت طی 24 ساعته اخیر در صدر پرضررترین ارزهای دیجیتال بازار قرار گرفت. بعد از این ارز دیجیتال پرضرر، فانتوم با کاهش قیمت 5.26 درصدی در یک شبانه روز گذشته، بیشترین ضرر را ثبت کرد. رده سوم پرضررترین رمزارز بازار مربوط به ارز دیجیتال سلستیا بود که طی 24 ساعت اخیر 5.51 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : باریپتوچنج کن
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز