جدیدترین قیمت صفر و کارکرده کوراندو در بازار

کوراندو-کاماپرس
ژیوار

شرکت بی‌ام کارز قیمت نهایی سانگ‌یانگ کوراندو را در شهریور ماه اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، کوراندوی تک دیفرانسیل صفر در بازار ایران به قیمت 2 میلیارد و 534 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. نمونه‌ی دو دیفرانسیل این خودرو نیز به 2 میلیارد و 559 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

کوراندو از خودروهای شناخته‌شده کره‌ای در بازار ایران به شمار می‌رود که با وجود واردات محدود جایگاه خوبی در ایران دارد. در شرایط کنونی شرکت‌های خودرو سازی کره‌ای به صورت مستقیم با ایران همکاری ندارند اما نسل چهارم این خودروهادر حال ورود به بازار کشور است.

کارکرده‌های این خودرو از نظر قیمتی کاهش جزئی با نمونه های صفر دارد که در این گزارش آن‌ها بررسی می‌کنیم.

سانگ‌یانگ نیو کوراندو پرمیوم پلاس

قیمت سانگ‌یانگ کوراندو پرمیوم پلاس مدل 2018 در حد نو، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است. این خودرو 46 کیلومتر کار کرده است و رنگ سفید دارد. همچنین شاسی آن سالم و پلمپ و بدنه صاف و بی‌رنگی دارد. اما کاپوت و گلگیر سمت سرنشین شاگرد تعویض شده است.

دریان سفر امید

کوراندو-کاماپرس

سانگ‌یانگ نیو کوراندو اپتیموم

کوراندو مدل 2015 با 195 کیلومتر به قیمت یک میلیارد و 525 میلیون تومان معامله می‌شود. رنگ بدنه این خودرو مشکی و سالم است و شاسی‌ها پلمپ هستند. طبق این آگهی، موتور این خودرو کره‌ای کاملا سالم است. بیمه شخص ثالث 8 ماهه دارد و گیربکس آن اتومات است.

بیشتر بخوانید:

سانگ‌یانگ کوراندو نقره‌ای

یک سانگ‌یانگ کوراندو به رنگ نقره‌ای مدل 2015 به قیمت یک میلیارد و 350 میلیون تومان فروخته می‌شود. وضعیت موتور و شاسی‌ها سالم است اما بدنه خشی جزئی دارد. گیربکس خودرو اتومات است و بیمه شخص ثالث آن 8 ماه مهلت دارد.

سانگ‌یانگ کوراندو 2300cc

این خودرو کره‌ای مدل 2015 است. بدنه سفید رنگ با خش‌های جزئی دارد که به قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گیربکس آن نیز اتوماتیک است. موتور و شاسی‌ها کاملا سالم هستند و بیمه شخص ثالث این خودرو مهلت 11 ماهه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام کارز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز