گردش در جزایر قناری با تور اسپانیا

ژیوار

مجموعه جزایر قناری از معروف‌ترین دیدنی‌های جهان است که در تور اسپانیا می‌توان از نزدیک آن را دید. این منطقه از نظر تفریحات ساحلی و امکانات تفریحی بسیار کامل است و در آن طبیعتی منحصر به فرد قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جزایر قناری در تور اسپانیا ‌پرداخته است.

جزایر قناری در کجا قرار دارند؟

جزایر قناری در قسمت جنوب شرقی کشور اسپانیا و در منطقه‌ای به نام ماکارونزی قرار دارند. این جزایر به خاک آفریقا نزدیک است و موقعیت جغرافیایی خاصی دارند؛ به طوری که بسیاری از جهانگردان، این جزایر را از نظر تاریخی پلی بین آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و البته اروپا می‌دانند.

این منطقه خوش آب و هوا در اقیانوس اطلس قرار دارد و از هفت جزیره اصلی تشکیل شده که در ادامه توضیح داده شده است.

جزیره تنریف

تنریف به عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین جزیره در منطقه قناری شناخته می‌شود و در آن دو فرودگاه قرار دارد. یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های کارناوالی در جهان هر ساله در ماه فوریه در این جزیره برگزار می‌شود و همین موضوع دلیل خوبی برای سفر به آن است. همچنین این جزیره مناظر تاریخی متعددی دارد و در آن سواحل و پارک‌های حیات وحش زیبایی به چشم می‌خورد.

دریان سفر امید

در این جزیره بزرگ‌ترین مجموعه طوطی‌های جهان قرار دارد که تعدادشان به 400 عدد می‌رسد. همچنین گردشگران در این منطقه می‌توانند از بلندترین کوه اسپانیا بالا بروند و منظره‌ای زیبا و متفاوت را پیش روی خود داشته باشند.

جزیره فوئرتونتورا

این جزیره در تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد و فاصله آن تا سواحل آفریقا کمتر از 100 کیلومتر است. مناظر آتشفشانی و خط ساحلی طلایی در این منطقه، از زیباترین دیدنی‌های آن است و در آن خانه‌هایی با سنگ‌های آتش‌فشانی 200 ساله در شمال شرقی لالیوا به چشم می‌خورد. جزیره فوئرتونتورا به موج سواری و امکانات تفریحی جذابش معروف شده است و در پارک طبیعی کورالخو تپه‌های شنی زیبایی قرار دارد.

این جزیره آرامش بیشتری دارد و در آن می‌توان صخره‌ها و تالاب‌های بکری را برای گردش پیدا کرد. همچنین امکان غواصی، قایق سواری، پیاده‌روی و حمام آفتاب در این منطقه فراهم است.

جزیره گرن کاناریا

این جزیره استراحتگاه‌هایی با کیفیت و مناظری بسیار زیبا دارد. همچنین مناطق فرهنگی و رستوران‌های متنوع نیز در آن واقع شده‌اند. جزیره گرن کاناریا دارای طبیعتی کوهستانی است و در آن یک کلیسای جامع باشکوه مربوط به دوران نئوگوتیک دیده می‌شود. حدود 40 درصد مردم جزایر قناری در این منطقه زندگی می‌کنند و در آن روستاها و ناحیه‌های شهری زیبایی وجود دارد.

کریستف کلمب در زمان سفر برای کشف آمریکا مدتی در این جزیره اقامت داشت و در مورد شرایط اقامت او اطلاعات خوبی در موزه دیوسسان گرن کاناریا نگهداری می‌شود.

جزیره لانزاروته

جزیره لانزاروته با کوه‌های آتشفشانی زیبایی که دارد، گردشگران زیادی را در تور اسپانیا به خود جذب می‌کند. این جزیره از اولین مناطق مسکونی در این ناحیه است و در آن باغ‌های انگور روی زمین‌های پوشیده از خاکستر رشد می‌کنند. کشاورزی در این جزیره اهمیت زیادی دارد و در طول سال‌ها تلاش، محصولات زراعی باکیفیتی در آن کشت شده است.

جزیره لاپالما

گردشگران تور اسپانیا می‌توانند از جزیره لاپالما دیدن کنند و در آن مزارع موز انبوه را از نزدیک ببینند. این جزیره سرسبز، زمانی اقتصاد خود را تنها با صادرات موز تامین می‌کرد، اما امروزه توانسته است در بخش‌های دیگر نیز رشد کند. لاپالما شرایط آب و هوایی خاصی دارد که باعث می‌شود ابرهای آن در ارتفاع کمی تشکیل شوند و فضایی رویایی ایجاد کنند.

جزیره لاگومرا و ال هیرو

این دو جزیره کوچک‌ترین جزایر این منطقه هستند و یکی از بهترین تفریحات در آنها، قدم زدن و طبیعت گردی است. تماشای نهنگ‌ها و بازدید از آبشارهای زیبا یا تفریح در سواحل فوق العاده باعث می‌شود که بسیاری از افراد سراغ این جزایر بروند. علاوه بر آن، امکانات رفاهی و تفریحی خوبی در این دو جزیره ارائه می‌شود و مسافران تور اسپانیا امکان تجربه بازی‌های آبی مختلف را در آن دارند.آ

انتخاب بهترین تور اسپانیا با «تکماه تراول»

تکماه تراول مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری و خدمات مهاجرتی است. این آژانس مسافرتی در تهیه بلیط، رزرو هتل و گرفتن وقت سفارت یا حتی مشاوره‌های حرفه‌ای برای اخذ اقامت، خدمات کاملی به گردشگران ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان برای دریافت ویزا و ثبت شرکت خارجی می‌توانند از تکماه تراول کمک بگیرند.

این مجموعه در ارائه تورهای نمایشگاهی و طبیعت گردی نیز فعال است و تورهای خارجی با کیفیتی برگزار می‌کند. گردشگران برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و خدمات تورهای این مجموعه و به‌ویژه تور اسپانیا می‌توانند به وبسایت www.takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188581915 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز