5 شغل پردرآمد در استرالیا برای مهاجرت

استرالیا-کاماپرس
ژیوار

اگر قصد مهاجرت کاری دارید و علاقه‌مند به کشورهای اقیانوسیه هستید، استرالیا می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. این کشور از متوسط حقوق پرداختی بالایی برخوردار است اما در میان انبوه این مشاغل برخی در جدول پرداختی رتبه‌ی بالاتری دارند.

به گزارش کاماپرس، مشاغل با متوسط پرداختی بالا بیشتر در شاخه‌ی پزشکی جای میگیرند. ما در این‌ گزارش 5 مورد از هر دو گروه را معرفی می‌کنیم.

رادیولوژیست‌ها:

رادیولوژی دانش پزشکی تفسیر اسکن‌های تصویربرداری شده با اشعه ایکس، سی‌تی ‌اسکن و سونوگرافی است. این تصاویر در فرآیند تشخیص بیماری به پزشکان یاری می‌رساند. مبلغ دریافتی این شغل در استرالیا سالانه 129,854 دلار است که افراد با داشتن مدرک پزشکی معتبر و سابقه‌ی کار در بیمارستان می‌توانند برای استخدام اقدام کنند.

جراح‌ها:

دریان سفر امید

بیماران برای درمان ناهنجاری‌های جسمی و نقص‌ دستگاه‌های داخلی بدن به جراحان مراجعه و جراحان نیز با بررسی سوابق پزشکی اشخاص بهترین شیوه‌ درمان را انتخاب می‌کنند. حیطه‌ی تخصص جراح‌ها با یکدیگر تفاوت دارد و هر کدام آسیب‌های مربوط به یک ارگان خاص را ترمیم می‌کنند. افراد برای استخدام باید مدرک معتبر دانشگاهی و حداقل 2 یا 3 سال سابقه‌ی کار داشته باشند. هم‌چنین دوره‌ی آموزش 6 ساله جراحی از کالج جراحان نیوزلند (SET) را گذرانده و در این کالج عضویت داشته باشند. دریافتی این قشر در استرالیا سالانه 116,058 دلار است.

بیشتر بخوانید:

پزشک اورژانس:

پزشکان اورژانس به عنوان خط اول کادر درمان از حوادث ناخوشایند پیشگیری می‌کنند. آن‌ها به اشخاصی که دچار بیماری حاد یا آسیب‌دیدگی خاص هستند با احیای به موقع فرصت دوباره‌ی زندگی می‌دهند. افرادی که متقاضی این شغل در استرالیا هستند باید علاوه بر مدرک پزشکی معتبر، دوره‌ی کارآموزی یک ساله را بگذرانند. به جز دوره ی کارآموزی یک ساله، اخذ عضویت از طریق برنامه‌ی آموزش تخصصی و گذراندن یک یا دو سال دوره‌ی آموزشی پیش از ورود به حرفه نیز در دستور استخدام افراد است. حقوق دریافتی این گروه شغلی در استرالیا سالانه 144,117 دلار است.

استرالیا-کاماپرس

زمین‌شناس:

مهندسان زمین‌شناسی به مدیریت معادن و حفظ محیط‌زیست کمک می‌کنند. آن‌ها با مکان‌یابی صحیح معادن در مورد استخراج و احیای آن‌‌ها مشاوره می‌دهند. شرایط استخدام در این موقعیت مشروط به برخورداری از یک مدرک دانشگاهی مرتبط در هر مقطعی است. سابقه‌ی کاری در حیطه‌‌‌ی مربوطه نیز مطرح است. حقوق دریافتی این شغل سالانه 124,287 دلار استرالیا است.

مدیر ساخت و ساز:

افراد مشغول در این شاخه ناظران پروژه‌های ساختمانی هستند که وظیفه دارند شرایط ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کار را کنترل کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا شرایط پروژه را به نحوی جلو ببرند که حتی با وجود موانع ناگهانی سازه‌ها در موعد مقرر آماده شوند. شرایط استخدام در این شغل  گذراندن دوره مهندسی ساختمان و سازه و داشتن تجارب کاری و پروژ‌های ساختمانی مرتبط است. دریافتی این ناظران سالانه 165,375 دلار استرالیا است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز