بهترین باشگاه های تکواندو دخترانه در کرج

باشگاه-تکواندو-شهریه-کاماپرس
ژیوار

شاید بتوان گفت، حرفه‌ای ترین باشگاه‌های رزمی برای تکواندو با حضور اساتید حرفه‌ای در کرج است. بنابراین ثبت نام در این مجموعه‌های ورزشی‌ فرصت خوبی برای آموزش دخترانی است که به تکواندو علاقه دارند.

کاماپرس، در این گزارش بهترین باشگاه‌های تکواندو دختران در کرج را معرفی می‌کند.

باشگاه آسنا؛ مجموعه‌ای برای دختران علاقه‌مند به تکواندو

یکی از باشگاه‌های تکواندو دخترانه در کرج، برای استاد رشیدی با نام آسنا اسپورت است. این مجموعه دفاع شخصی، بدنسازی و ورزش‌های رزمی از جمله تکواندو را با حضور مربی‌های فدراسیونی برای زنان و دختران در نظر گرفته است. این باشگاه در بلوار دانش آموزش کرج، چهارراه هفت تیر قرار دارد.

باشگاه-تکواندو-کاماپرس

باشگاه رزمی بهروز؛ مخصوص نوجوان‌های تکواندو کار

در بین باشگاه‌های مختلف رزمی در کرج، باشگاه بهروز جزو تخصصی‌ترین مجموعه‌های ورزشی به حساب می‌آید که کودکان از سن پایین می‌توانند تمام مهارت‌های لازم را آموزش ببینند. در این مجموعه رشته‌های بوکس، ووشو، کیک بوکسینگ، کاراته، تکواندو، رشته‌های فیتنس و آمادگی جسمانی برای دختران در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

باشگاه رایکا؛ یک مجموعه ورزشی حرفه‌ای

باشگاه رایکا در عظیمه‌ی کرج هم از دیگر مجموعه‌های حرفه‌ای مخصوص زنان است. در این مجموعه به صورت علمی و حرفه‌ای رشته‌های مختلف ورزشی آموزش داده می‌شود. از جمله رشته‌های بدنسازی، یوگا، پیلاتس، کاراته، ژیمناستیک و همچنین تکواندو در برنامه‌های این مجموعه قرار دارد.

باشگاه آرشیدا با اساتید حرفه‌ای

برای آموزش و تمرین تکواند، باشگاه آرشیدا در خیابان کمالی کرج هم یکی از مجموعه‌های تخصصی برای رشته‌های رزمی است. در این مجموعه رشته‌های مختلفی از جمله بدنسازی، فیتنس، ایروبیک، ژیمناستیک و هنر رزمی تکواندو برای دختران در نظر گرفته شده که با حضور اساتید حرفه‌ای هنر جو می‌پزیرند.

باشگاه باران با آموزش رشته‌های رزمی

در بین باشگاه‌های رزمی مختلف، مجموعه ورزشی باران جزو باشگاه‌هایی در مهرشهر کرج به حساب می‌آید به دلیل اساتید متخصصی که دارد، طرفدارهای بسیاری پیدا کرده است. باشگاه رزمی باران به صورت تخصصی رشته‌های تکواندو، کاراته و آمادگی جسمانی را برای دختران در نظر گرفته است.

مجموعه ورزشی تختی؛ برای دوستداران ورزش رزمی

مجموعه ورزشی تختی در مهر شهر کرج کلاس‌های هنر رزمی نیل جوتسو با مدیریت استاد حجت صابری برگزار می‌کند. این مجموعه تمام رشته‌های رزمی از جمله تکواندو برای دختران هم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز