بهترین باشگاه های تکواندو دخترانه در تهران

باشگاه-تکواندو-دختران-کاماپرس
ژیوار

رشته ورزشی تکواندو، یکی از هنرهای رزمی محبوب در بین نوجوان‌ها و دختران به حساب می‌آید و آموزش با کیفیت در زمان مناسب می‌تواند  آینده ورزشی خوبی برای آنها به ارمغان بیاورد.

کاماپرس، در این گزارش چندتا از بهترین باشگاه‌های تکواندو دخترانه در تهران را معرفی می‌کند.

باشگاه الوند با مربیان مجرب

یکی از باشگاه‌های رزمی و دفاع شخصی برای ورزش تکواندو، الوند در خیابان ایران زمین شهرک غرب است. این مجموعه علاوه بر مربی‌های مخصوص گروه سنی بزرگسال، مربی‌های مجربی برای دختران خردسال و نوجوان دارد که کاملا تکنیکی با هنرجوها کار می‌کنند. این مربی‌ها راه‌های استاندارد برای کنترل هیجانات، مسئولیت پذیری و ارتباط اجتماعی را در حین بازی به کودکان و نوجوان‌ها آموزش می‌دهند.

باشگاه رایکا با کلاس‌های متنوع

باشگاه ورزشی دیگر مخصوص زنان در تهران، رایکا است که در خیابان ناهید، مرزداران قرار دارد. این باشگاه کلاس‌های مختلفی از جمله یوگا، بدنسازی، ورزش‌های فکری، حرکات موزون، ورزش‌های رزمی همچون تکواندو را در برنامه کلاس‌های خود دارد. این مجموعه با مربی‌های ماهر و برنامه غذایی و ورزشی که برای ورزشکاران در نظر دارد یکی از باشگاه‌های خوب غرب تهران است.

تکواندو در باشگاه نعمت جلالی

در محدود شهرک راه آهن باشگاه ورزشی، نعمت جلالی به صورت تخصصی در برخی رشته‌های ورزشی ورزشکار می‌پذیرد. این مجموعه تمامی دوره‌های ایکس بادی بدنسازی عمومی و خصوصی تی آر ایکس، یوگا، پیلاتس، چربی سوزی و دفاع شخصی دارد. از جمله کلاس‌های رزمی این مجموعه تکواندو بانوان است که با حضور متخصص‌های حرفه‌ای، هنرجوی رزمی می‌پذیرد.

دریان سفر امید

باشگاه-تکواندو-شهریه-کاماپرس

باشگاه یاس نیاوران در شمال تهران

باشگاه یاس نیاوران در خیابان فیضیه هم یکی دیگر از باشگاه‌های تخصصی در حوزه ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی است. این مجموعه با مدیریت مجید خدایی و حسین رنگرز با دکتری تربیت بدنی و قهرمان کشتی جهان فعالیت می‌کند. این مجموعه با کلاس‌های بدنسازی، کاراته، تکواندو و کیک بوکسینگ زنان و مردان ورزشکار را می‌پذیرد.

باشگاه خوش و امکان استفاده از تخفیف

در منطقه سلسبیل، نرسیده به خیابان خوش، باشگاه ورزشی خوش قرار دارد که در سالن باشگاه، وسایل ورزشی مجهز و به روزی در نظر گرفته شده است. این مجموعه علاوه بر کلاس‌های بدنسازی، دارای کلاس‌های تخصصی رزمی همچون کاراته هم است که برای زنان و مردان می‌توانند با کارت‌های ورزش شهروندی از تخفیف‌های خوبی برخوردار شوند و حتی به صورت رایگان از سالن ورزشی آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه الزهرا 51 در منطقه افسریه

از دیگر مجموعه‌های ورزشی تهران که برای کلاس دختران، معروف‌تر است، باشگاه ورزشی الزهرا 51 در منطقه افسریه است. این مجموعه ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی، بدنسازی، ایروبیک، رشته‌های رزمی، رشته‌های توپی، یوگا، ژیمناستیک و اسکیت فعالیت دارد. یکی از رشته‌های مهم این مجموعه برای دختران تکواندو است.

باشگاه کی‌وان و آموزش تخصصی تکواندو

باشگاه ورزشی K-1 کی‌وان، از باشگاه‌های خوب رزمی و بدنسازی بانوان در سعادت آباد محسوب می‌شود. این مجموعه قبل از ثبت نام تست استعداد یابی در رده سنی‌های مختلف می‌گیرد. باشگاه کی‌وان به صورت تخصصی، همراه با دوره‌های برنامه برای تغذیه به همراه روانشناس حرفه‌ای کلاس‌های رزمی همچون تکواندو را آموزش می‌دهد. این مجموعه کلاس‌های همچون کیو کوشین کاراته، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، جودو و بسیاری دیگر از ورزش‌ها از جمله تکواندو را آموزش می‌دهد و به صورت حرفه‌ای برای مسابقات ورزشکاران را آماده می‌کند.

باشگاه اسکندری و لذت آموزش خصوصی

آکادمی تکواندو اسکندری، یکی دیگر کلاس‌های تکواندو در غرب تهران است که کلاس‌های عمومی و خصوصی تکواندو برای دختران در رده کودکان و نوجوان‌ها و بزرگسالان برگزار می‌کند. این مجموعه علاوه بر غرب تهران، برای کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی خود در تمام مناطق هنرجو می‌پذیرد.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز