کدام آبرسان برای پوست خشک و چرب مناسب است؟

کرم آبرسان پوست - کاماپرس
ژیوار

تلاش برای حفظ سلامت پوست و خرید آبرسان مناسب آن اهمیت ویژه‌ای دارد. استفاده از آبرسان و مرطوب کننده تاثیر چشمگیری در ترمیم و افزایش رطوبت پوست داشته و به هیدراته شدن آن نیز کمک می‌کند. افراد می‌توانند در فصل تابستان از آبرسان سبک و در زمستان از آبرسانی قوی استفاده کرده و پوست خود را در تمام فصول سال هیدراته و مرطوب نگه دارند.

هم‌چنین استفاده از آبرسان و مرطوب کننده پس از شست‌شو صورت نیز تاثیر بسزایی در جبران رطوبت از دست رفته پوست داشته و از کشیدگی آن جلوگیری می‌کند. هنگام خرید آبرسان و مرطوب کننده توجه به چرب، خشک و یا مختلط بودن نوع پوست و میزان دهیدراته بودن آن تاثیر بسزایی در بهبود سلامت و شفافیت پوست خواهد داشت.

کرم آبرسان - کاماپرس

تاثیر آبرسان و مرطوب کننده بر سلامت پوست

داشتن یک پوست صاف و درخشان و در عین حال سالم در گرو مرطوب ماندن و آبرسانی دائمی به پوست صورت است. به کمک آبرسان و مرطوب کننده رطوبت پوست تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و همین امر مانع از خشکی مجدد آن در طولانی مدت می‌شود. استفاده از آبرسان و مرطوب کننده مناسب و داشتن پوست هیدراته تاثیر چشمگیری در کاهش روند پیری داشته و انواع حساسیت‌ها از جمله قرمزی و خارش را نیز از بین می‌برد. آبرسان‌ها هم‌چنین به خوبی از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت کرده و انتخاب آبرسان و مرطوب کننده مناسب با نوع پوست و خرید آن تاثیرات مثبت آن بر صورت را دو چندان می‌کند.

کاماپرس در این گزارش برخی از بهترین آبرسان‌های بازار را معرفی و بررسی کرده است.

دریان سفر امید

سرم آبرسان آلوئه ورا لورال

آبرسان معروف لورال از بهترین گزینه‌ها برای پوست‌های خشک بوده و وظیفه پاکسازی عمقی پوست را بر عهده دارد. استفاده طولانی مدت از این آبرسان باعث افزایش طراوت و در نتیجه تازگی و شفافیت پوست شده و از التهاب آن جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به خاصیت شاداب کنندگی پوست و ماندگاری 72 ساعته آن اشاره کرد. این آبرسان با جذب سریع خود پوست را به صورت عمیق و در کمترین زمان آبرسانی کرده و به مرور زمان به هیدراته شدن پوست کمک می‌کند. آبرسان لورال بسیار سبک بوده و هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی پوست ندارد.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت، 681 هزار و 800 تومان است.

کرم آبرسان پوست - کاماپرس

کرم آبرسان آلوئه ورا گارنیر

آبرسان گارنیر با مواد موثره و ترکیبات بی‌نظیر خود به هیدراته شدن پوست صورت در کمترین زمان کمک می‌کند. این محصول فاقد هرگونه مواد مصنوعی و پارابن بوده و انتخاب مناسبی برای پوست‌های حساس به شمار می‌رود. جذب سریع در کنار آبرسانی عمقی این محصول باعث شده تا مشکلات ناشی از کم‌آبی و دهیدراته شدن در پوست‌های خشک جبران شود. از ویژگی‌های این آبرسان می‌توان به ماندگاری 48 ساعته و خاصیت بازسازی و ترمیم آن اشاره کرد. آبرسان گارنیر به خوبی پوست را نرم و درخشان کرده و نقش چشمگیری در کاهش روند پیری پوست دارد.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت، 595 هزارتومان است.

کرم آبرسان - کاماپرس

کرم آبرسان بادی شاپ مدل tea tree

آبرسان بادی‌شاپ از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه به شمار می‌رود. این آبرسان با داشتن عصاره برگ درخت چای در کنار حفظ رطوبت طبیعی پوست، ترشح غده چربی را کنترل کرده و از بروز جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به آبرسانی 24 ساعته و نقش آن در کاهش التهاب و قرمزی پوست اشاره کرد. آبرسان بادی‌شاپ با قدرت نفوذ بالای خود عمیق‌ترین لایه‌های پوست را آبرسانی کرده و به شادابی و تازگی پوست صورت کمک می‌کند. این محصول حالت مات بر روی صورت داشته و هیچ‌گونه برقی بر روی آن نمی‌اندازد.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت، 912 هزار و 100 تومان است.

کرم آبرسان - کاماپرس

میکرو سرم آبرسان شنل مدل hydra beauty

محصولات بهداشتی شنل از بهترین مواد اولیه و طبیعی تولید شده و محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است. آبرسان شنل به خوبی پوست صورت را پاکسازی کرده و به یکدست شدن آن نیز کمک می‌کند. به سبب سبک بودن این محصول هیچ‌گونه سنگینی بر روی پوست نداشته و برای استفاده روزمره نیز مناسب است. از ویژگی‌ این آبرسان می‌توان به ترکیبات بدون الکل آن اشاره کرد که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های حساس تبدیل می‌کند. آبرسان شنل در رطوبت دهی و آبرسانی به پوست‌های خشک بسیار خوب عمل کرده و به مرور زمان به درخشندگی و شادابی پوست صورت کمک می‌کند. استفاده مداوم از این آبرسان مانع از بروز پیری زودرس شده و از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند.

قیمت این محصول در سایت لیلیپوت، یک میلیون و 475 هزارتومان است.

کریم آبرسان-کاماپرس

خرید انواع آبرسان و مرطوب کننده از لیلیپوت

استفاده از آبرسان و مرطوب کننده مناسب که پوست را به خوبی هیدارته کرده و در طول روز رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کند، اهمیت زیادی دارد. شناخت درست از نوع پوست به افراد کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای خرید آبرسان و مرطوب کننده داشته باشند. افراد برای مشاهده انواع آبرسان و خرید آن می‌توانند به سایت لیلیپوت مراجعه کنند. فروشگاه اینترنتی لیلیپوت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را در برندهای مختلف و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

افراد برای اطلاع از آخرین قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید آن می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://www.lilipout.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز