زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

ژیوار

ایران‌خودرو اعلام کرد که زمان قرعه‌کشی محصولات این شرکت تا نیمه شهریورماه نهایی خواهد شد. فرصت وکالتی کردن حساب و تأمین وجه برای شرکت در طرح قرعه‌کشی ایران‌خودرو تا ساعت ۲۴ (شنبه 29 مردادماه) تمدید شده است.

به گزارش کاماپرس، در این ثبت‌نام، اولویت‌بندی متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد. افرادی که اولویت آن‌ها بالاتر از ظرفیت تولید باشد، از فرایند حذف خواهند شد.

طرح جدید فروش محصولات خود شامل راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و خودروی برقی لونا است. این شرکت شرایط ویژه‌ای برای افتتاح حساب وکالتی با مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان برای متقاضیان عادی تعیین کرده است؛ همچنین، ثبت درخواست‌ها در سامانه تا ۲ شهریور ادامه دارد و بر اولویت‌بندی متقاضیان تأثیری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ایران‌خودرو اعلام کرده که ثبت درخواست در طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است و زمان ثبت درخواست تأثیری بر اولویت‌بندی متقاضیان ندارد.

اما این شرکت تاکید کرده است که ثبت درخواست در سامانه، حقی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و در این دور از فروش، مجدداً قرعه‌کشی اعمال خواهد شد و شرکت در این طرح به معنای تضمین دریافت خودرو نیست و شانس در قرعه‌کشی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز