گران‌ ترین خانه در نواب متری چند؟

خرید خانه نواب_کاماپرس
ژیوار

اگر به دنبال یک محله پر از امکانات، اما پر رفت‌وآمد در تهران هستید، محله نواب گزینه خوبی برای شما است. این محله امکانات متعددی را در خود جای‌ داده است؛ عبور بزرگراه نواب از میان این منطقه باعث‌شده افراد دسترسی بسیار مناسبی به تمام نقاط شهر را داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین قیمت‌های خانه در این محله را بررسی کرده است.

خانه‌های بالای 7 میلیارد تومان در نواب

یک واحد آپارتمان 90 متری ساخت سال 1395 دارای دو اتاق‌خواب را می‌توانید با قیمت متری 8 میلیون تومان خریداری کنید. این واحد علاوه بر اینکه در طبقه اول قرارگرفته، در هر دو اتاق تخت‌خواب‌های دیواری کم‌جا نصب‌شده و دیگر نیازی به بردن تخت در این خانه را ندارید. اگر ماشین نداشته باشید می‌توانید از مترو و بی‌آرتی نزدیک منزل استفاده کنید؛ در غیر این صورت هزینه پارکینگ جداگانه محاسبه می‌شود. این واحد اما انباری و آسانسور دارد و هر دو اتاق‌خواب کمد دیواری نصب و سرویس ایرانی و فرنگی در خانه تعبیه‌شده است. قیمت تمام‌شده این واحد 7 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

اگر دنبال واحد بزرگ‌تری باشید می‌توانید روی این خانه 170 متری در نواب فکر کنید. این خانه سه اتاق‌خواب و دو پارکینگ سندی دارد؛ اما قیمت هر پارکینگ بنا بر عرف منطقه جدا حساب می‌شود و هرکدام 200 میلیون تومان است. علاوه بر این، آپارتمان بالکن بزرگ و سالن پرده‌خور وسیع نیز دارد. از ویژگی‌های این ملک دسترسی مستقیم و بدون واسطه هر طبقه به تصاویر دوربین مداربسته است. شما در این خانه 4 واحدی، در طبقه دوم ساکن می‌شوید و دسترسی عالی به بازار و اتوبان و مترو و فروشگاه هم دارید. این ساختمان همچنین آسانسور و انباری بزرگ دارد. قیمت اعلام‌شده ملک متری 48 میلیون تومان برابر با 8 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این خانه ساخت سال 1400 است.

دریان سفر امید

خرید خانه نواب_کاماپرس

خرید واحد نوساز در نواب

یک واحد آپارتمان بزرگ و نوساز کلید نخورده در نواب برای فروش گذاشته‌شده که 106 متر بنا و 3 اتاق‌خواب دارد. در این خانه امکاناتی مثل پارکینگ سندی و انباری بزرگ و آسانسور قیدشده است. ملک در طبقه آخر یک ساختمان 6 طبقه واقع‌ شده است. این ساختمان دونبش و غرق در نور، متری 72 میلیون تومان قیمت دارد و شما با پرداخت 7 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌توانید صاحب این ملک شوید.

خانه‌های زیر 7 میلیارد تومان

آپارتمان دیگری در خیابان صفدری نواب برای فروش گذاشته‌شده که 105 متر بنا و دو اتاق‌خواب دارد. این خانه ساخت سال 1400 و تقریباً نوساز است. ساختمان آسانسور دارد و بنابراین طبقه سوم بودن شما را اذیت نخواهد کرد. برای ماشین هم پارکینگ در اختیار شما هست ولی ملک فاقد انباری است. خانه کاملاً تمیز و نقاشی شده تحویل مشتری داده می‌شود. علاوه بر نور مناسب، این ساختمان امکاناتی نظیر هود و گاز رومیزی هم دارد. با خرید این خانه شما در یک کوچه پهن آرام اقامت خواهید داشت. قیمت این ملک متری 64 میلیون تومان، یعنی 6 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام‌شده است.

خرید خانه در فاز یک نواب

در فاز یک نواب یک واحد آپارتمان 105 متری برای فروش آگهی شده است. این واحد 2 اتاق‌خواب دارد و چون ساخت سال 1384 بوده تماماً بازسازی شده و رنگ در آن نیز انجام‌شده است. اگر ماشین نداشته باشید این خانه به دلیل نزدیکی به مترو مناسب شما خواهد بود و در غیر این صورت می‌توانید از پارکینگ سندی خود استفاده کنید. این ملک همچنین انباری و آسانسور هم دارد و چون در طبقه سوم قرارگرفته موقعیت خوبی دارد. قیمت هر متر آن 57 میلیون و 142 هزار تومان اعلام‌شده که شما با پرداخت 6 میلیارد می‌توانید صاحب‌ملک شوید.

خرید خانه قدیمی در نواب

واحد دیگری در فاز یک نواب برای فروش گذاشته‌شده که قدیمی‌ساز و ساخت سال 1380 است. این خانه دو اتاق‌خواب و 103 متر بنا دارد. این ساختمان ۴ طبقه روی همکف است و کلاً ۱۰ واحد دارد. واحد مورد نظر در طبقه اول قرارگرفته و حیاط بزرگی هم دارد و همچنین یک انباری اضافه داخل واحد تعبیه‌شده است. علاوه بر این، ساختمان آسانسور و پارکینگ هم دارد. با توجه به قدیمی بودن ملک، این واحد کاملاً بازسازی شده و همه شیرآلات و پکیج سرمایش و گرمایش نو هستند. قیمت این واحد متری 61 میلیون و 165 هزار تومان اعلام شده و در کل 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیپور
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز