خرید این خودرو کراس اوور از قرعه کشی ایران خودرو 320 میلیون تومان سود دارد؟

ژیوار

هایما 5 یکی از خودروهای شاسی بلند حاضر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو است که سود قابل توجهی برای برندگانش دارد. سود این خودرو در طرح فروش ایران خودرو 27.6 درصد اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، خودرو هایما 5 در طرح فروش ایران خودرو با قیمت 1 میلیارد و 170 میلیون تومان به دست مشتریان می‌رسد. در حالی که نرخ آن در بازار آزاد به 1 میلیارد و 490 میلیون تومان است. اختلاف قیمت کارخانه و بازار این خودرو نشان می‌دهد که برندگان آن سود 320 میلیون تومانی خواهند کرد. متقاضیان هایما 5 باید برای خرید این خودرو در طرح فروش ایران خودرو پیش ثبت نام داشته باشند. افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن 320 میلیون تومان شرط پایه‌ای برای شرکت در این طرح فروش است. افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک‌های صادرات، تجارت، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران یا آینده انجام می‌شود. در صورت برنده شدن این خودرو در فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده، شرکت برای انعقاد قرارداد و واریز مابقی وجه هایما 5 دوباره فراخوان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

خرید مدل‌های کارکرده هایما اس5 چقدر آب می خورد؟

متقاضیان این خودرو با مراجعه به بازار خودروهای کارکرده و دست دو، امکان خرید آن را با قیمت پایین‌تر از بازار آزاد دارند.

دریان سفر امید

اگر متقاضی بودجه 1 میلیارد و 290 میلیون تومانی داشته باشد، امکان خرید هایما شش دنده اتوماتیک اس 5 مدل 1400 با کارکرد 40 هزار کیلومتر را دارد. با بودجه 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی هم خرید هایما اس5 شش دنده اتوماتیک مدل 1401 با کارکرد 22 هزار و 115 کیلومتری ممکن است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز