5 شرکت بزرگ که در شهریور ماه استخدام دارند

استخدام در شرکتهای بزرگ ایرانی
ژیوار

شرکت‌های بزرگ معمولا فرصت‌های رشد شغلی بیشتری دارند و مزایای شغلی که ارائه می‌دهند، جذاب‌تر و بهتر است. به همین دلیل، بسیاری از افراد جویای کار ترجیح می‌دهند تا برای مدتی صبر و شانس خود را برای استخدام در این شرکت‌ها نیز امتحان کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد جویای کار هستید، خواندن این گزارش برایتان مفید خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ شرکت بزرگ که در شهریور ماه استخدام دارند، مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت‌ها برای شهریور و شرایط آنها را بررسی می‌کند.

دیجی کالا از صنعت فروشگاه‌ها و مراکز خرده‌فروشی

امکان ندارد که فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک علاقه داشته باشید اما به دنبال کار در محیط شاد و پویای دیجی کالا نباشید. در مجموعه دیجی کالا افراد با تخصص‌های مختلف در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. در این شرکت بزرگ ایرانی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید تا امکان رشد و توسعه مهارت‌های خود را داشته باشید. از جمله موقعیت‌های شغلی دیجی کالا در شهریورماه مدیر کشف تخلف و تقلب، مدیر فرآیندها و انطباق، سرپرست فروش محصول (هنر و رسانه)، کارشناس ارشد بازرگانی خارجی و تحلیلگر مالی هستند.

بیشتر بخوانید:

ایرانسل از صنعت مخابرات

استخدام در ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای مخابراتی در ایران نیز همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت ایرانی نیز موقعیت‌های شغلی بسیار متنوعی ارائه می‌دهد و افراد با هر میزان تحصیلات و تجربه کاری می‌توانند شانس خود برای استخدام در ایرانسل را امتحان کنند. برخی از موقعیت‌های شغلی ایرانسل در شهریورماه مدیر تجربه کارکنان، مدیر عملیات موفقیت مشتری، مدیر پروژه فناوری اطلاعات، حسابدار درآمد و تحلیلگر داده و هوش تجاری هستند.

دریان سفر امید

داروسازی دکتر عبیدی از صنعت دارویی

برای کسانی که به دنبال کار در صنعت دارویی هستند، شرکت داروسازی دکتر عبیدی یکی از بهترین شرکت‌ها است. داروسازی دکتر عبیدی به عنوان اولین شرکت داروسازی ایران و یکی از مهم‌ترین شرکت‌های این حوزه برای کارکنان خود امکانات و خدماتی از جمله دوره‌های آموزشی، بیمه تکمیلی و پزشک سازمانی دارد. این شرکت در شهریورماه برای موقعیت‌های شغلی مختلف از جمله رئیس مارکتینگ، رئیس فروش، کارشناس ارشد خرید (خدمات اجرایی پروژه)، مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت و کارشناس پشتیبانی شبکه نیرو استخدام می‌کند.

درخواست استخدام

سفرهای علی بابا از صنعت گردشگری

اگر به فعالیت در صنعت گردشگری علاقه داشته باشید، شرکت سفرهای علی بابا نامی آشنا برای شما است. این شرکت در زمینه خرید و رزرو آنلاین بلیط وسایل نقلیه، هتل، تور و اقامتگاه فعالیت دارد و کارکنان آن مزایایی مانند تسهیلات سفر، آموزشی و درمانی دارند. سفرهای علی بابا در شهریور امسال برای موقعیت‌های شغلی کارشناس ارشد حقوقی، سرپرست حقوقی، کارآموز و سرپرست حسابداری، کارشناس ارشد حسابداری فروش و ادمین استخدام می‌کند.

اسنپ از صنعت فناوری اطلاعات

اسنپ به عنوان تأثیرگذارترین استارتاپ دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات یکی از جذاب‌ترین شرکت‌ها برای کارجویان است. کار کردن در این شرکت تسهیلات و مزایایی مانند بیمه تامین اجتماعی از اولین روز کاری، بیمه تکمیلی رایگان و پزشک سازمان دارد. این شرکت دانش‌بنیان ایرانی در شهریور امسال برای موقعیت‌های شغلی در تهران مانند کارشناس محتوا، کارشناس فروش میدانی، کارشناس آموزش و پشتیبانی و کارشناس فروش استخدام می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپایرانسلداروسازی عبیدیدیجی کالاعلی بابا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز